کد خبر : 1846249 | 11 مهر 1401 ساعت 00:25 | 6.7K بازدید | 1 دیدگاه

یوونتوس 3-0 بولونیا؛ آلگری فعلا از اخراج فرار کرد

یوونتوس در هفته هشتم سری آ امشب در خانه خود به مصاف بولونیا رفت و موفق شد حریفش را با نتیجه 3-0 شکست دهد.

یوونتوس 3-0 بولونیا؛ آلگری فعلا از اخراج فرار کرد

به گزارش "ورزش سه"، دیدار امشب یوونتوس مقابل بولونیا برای بیانکونری اهمیت زیادی داشت. عملکرد ضعیف و دور از انتظار یووه در بازی‌های اخیر این تیم و به خصوص سرمربی‌اش ماسیمیلیانو آلگری را با انتقادهای شدید مواجه کرده بود و گفته می‌شود نتیجه نگرفتن در بازی امشب می‌تواند به اخراج فوری این سرمربی منجر شود.

یوونتوس بازی را با موج‌های پیاپی حملات روی دروازه بولونیا آغاز کرد و در دقیقه 24 موفق شد به گل برسد. درحالیکه بولونیا یکی از معدود حملاتش از ابتدای بازی را روی دروازه یووه ترتیب داده بود بیانکونری روی یک ضدحمله توپ را به ولاهوویچ رساند و او در سمت چپ فیلیپ کاستیچ را پیدا کرد تا او با شوتی دقیق اولین گل تیمش را به ثمر برساند.

1749740

در ادامه نیمه اول هم برتری با یوونتوس بود و شاگردان آلگری در دقیقه 30فرصت عالی‌ای برای زدن گل دوم داشتند که میلیک به علت درخشش سنگربان بولونیا موفق نشد دروازه این تیم را باز کند. نیمه اول با برتری 1-0 یوونتوس به پایان رسید.

یوونتوسی نیمه دوم را هم بهتر از بولونیا شروع کردند و بعد از حدود پانزده دقیقه موفق شدند اختلاف را به دو گل افزایش دهند. این بار نوبت ولاهوویچ بود که گل بزند تا در این بازی یک پاس گل داده و یک گل زده باشد. لوکاتلی توپ را به وستون مک‌کنی سپرد و او تک‌ضرب ولاهوویچ را صاحب توپ کرد. ولاهوویچ با یک ضربه سر دقیق گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

1749741

یوونتوسی‌ها سه دقیقه بعد سومین گل‌شان را هم به ثمر رساندند. در دقیقه 62 خوان کوادرادو که تازه وارد زمین شده بود پاس خوبی برای آرکادیوش میلیک، ستاره سابق ناپولی، ارسال کرد و او با با شوتی سرکش چاره‌ای جز تسلیم برای دروازه‌بان بولونیا نگذاشت.

1749742

در دقیقه 72 روی یک ضربه کرنر که توسط پاردس ارسال شد آدریان رابیو توپ را به تیر دروازه بولونیا کوبید تا چهارمین گل یووه به ثمر نرسد. یووه باز هم به حملات خود ادامه می‌داد و در دقیقه 87 ولاهوویچ با پاس کوادرادو یک فرصت خوب گلزنی پیدا کرد که هدر رفت. یووه در نهایت در این بازی با نتیجه 3-0 به پیروزی رسید تا آلگری فعلا از خطر اخراج فاصله بگیرد.

دیدگاه‌ها