کد خبر : 1846251 | 11 مهر 1401 ساعت 00:26 | 22.4K بازدید | 27 دیدگاه

رئال 1-1 اوساسونا؛ بارسا صدرنشین ماند

رئال مادرید در دیداری خانگی مقابل اوساسونا با تساوی 1-1 متوقف شد.

رئال 1-1 اوساسونا؛ بارسا صدرنشین ماند

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کارلو آنچلوتی می توانستند با پیروزی در دیدار امشب بار دیگر صدر جدول را از بارسا پس بگیرند اما در خانه مقابل تیم سختکوش اوساسونا متوقف شدند و اکنون به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به بارسا در رتبه دوم جدول جای دارند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. بازی با همین روند ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 17، روی ارسال خطرناک دنی کارواخال، این فرلان مندی بود که می توانست با ضربه سر کار را تمام کند اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.
حملات دو تیم ادامه داشت اما به موقعیت خاصی منجر نمی شد تا اینکه در دقیقه 39، پاس وینیسیوس، کریم بنزما را در موقعیت گلزنی قرار داد اما ضربه والی او به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.
پس از این موقعیت رئالی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 41 این وینیسیوس بود که به شکل تصادفی گل اول بازی را به ثمر رساند. این ستاره برزیلی که با پاس داوید آلابا در سمت چپ صاحب توپ شده بود، ارسال تند و تیزی به دهانه دروازه داشت که بدون اینکه به کسی برخورد کند، در گوشه دروازه اوساسونا آرام گرفت.

1749745

در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و رئالی ها با برتری 1-0 به رختکن رفتند.
نیمه دوم را اوساسونا بهتر آغاز کرد و در دقیقه 50 به گل تساوی رسید. روی یک ارسال از اونای گارسیا از سمت راست بود که کیکه بالاتر از آنتونیو رودیگر ضربه سر را زد و کار را به تساوی کشید. 
1749746تنها دو دقیقه بعد اوساسونا می‌توانست به گل دوم برسد اما کیکه که روی پاس خوب موی گومز صاحب موقعیت شده بود، ضربه اش را با اختلاف کمی به بیرون زد.
در ادامه رئالی ها کاملا ابتکار عمل را در دست گرفتند و بر بازی مسلط بودند اما دفاع فشرده اوساسونا مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه این تیم می شد.
اما فشار رئالی ها سرانجام در دقیقه 78 نتیجه داد و این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد. خطای داوید گارسیا روی کریم بنزما باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد و مدافع اوساسونا را هم از زمین اخراج کند.
خود بنزما پشت توپ قرار گرفت و ضربه اش را به وسط دروازه زد اما سرخیو هررا، دروازه بان اوساسونا، با هوشمندی توپ را از بالای دروازه به بیرون فرستاد.
دو دقیقه بعد بنزما موفق شد دروازه حریف را باز کند اما داور به دلیل آفساید این گل را نپذیرفت. در دقایق پایانی هم رئالی ها بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما تلاش آنها برای رسیدن به گل پیروزی ثمری نداشت و بازی با تساوی 1-1 به ثمر رسید.
 

دیدگاه‌ها