کد خبر : 1846254 | 11 مهر 1401 ساعت 08:15 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

با اعلام سرپرست دبیرکلی

فدراسیون هنوز هم پیگیر جواد نکونام است!

مسئولان فدراسیون فوتبال علی‌رغم مخالف باشگاه فولاد با جدایی نکونام و هم‌چنین اعلام تمایل این مربی برای ادامه فعالیت در این تیم جنوبی، باز هم به دنبال آوردن او به تیم ملی هستند.

فدراسیون هنوز هم پیگیر جواد نکونام است!

به گزارش "ورزش سه"، سه روز قبل جواد نکونام در کنفرانس مطبوعاتی پیش از جدال با مس کرمان پرونده حضورش در تیم را بست و اعلام کرد که همراه با این تیم اهوازی به دنبال ادامه پروژه مدنظرش است. از طرف دیگر حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه فولاد نیز در چند مصاحبه جداگانه با جدایی نکونام از تیمش مخالفت کرد.
با این حال داوود پرهیزکار شب گذشته با حضور در برنامه شب‌های فوتبالی حرف دیگری به زبان آورد و مذاکرات برای پیوستن نکونام به تیم ملی را ادامه‌دار دانست. او در این خصوص گفت: مذاکراتی در این مورد انجام شده و قرار شد پس از بازگشت تیم از اتریش صحبت کنند. این کار حرفه‌ای بوده و نکونام هم یک مربی حرفه‌ای است. او به عنوان سرمربی فولاد به این باشگاه تعهداتی دارد. نکونام گزینه کی‌روش است. این پرونده هنوز بسته نشده و در حال مذاکره هستیم. مذاکرات ما قطعا باید با آقای گرشاسبی باشد و اگر به تفاهم برسیم، او به کادرفنی اضافه می‌شود. یکی از مسائل قطعا رضایت مدیرعامل فولاد است‌.
وی درمورد اینکه آیا نکونام برای سرمربیگری‌اش در جام ملت‌ها از فدراسیون تعهد خواسته، گفت: باید در آینده از تفکر سرمربی حرفه‌ای تیم ملی برای مربیان داخلی استفاده کنیم تا آنها هم بتوانند در آینده تیم ملی را رهبری کنند. اینگونه نبوده که نکونام تعهد کتبی بخواهد اما این اتفاق می‌تواند در آینده برای فوتبال کشورمان بیفتد که مربیان داخلی سرمربی تیم ملی باشند‌. باید مربیان زحمتکش ایرانی هم افتخار سرمربیگری تیم ملی را به دست بیاورند. یکی از خواسته‌های نکونام نیز همین بوده است.
او در پاسخ به این سوال که آیا گزینه‌ای جز نکونام مطرح است یا خیر، گفت: فعلا هیچ گزینه دیگری جز ایشان مدنظر آقای کی‌روش و فدراسیون فوتبال نیست. 
حالا با اظهارنظر داوود پرهیزکار باید ببینیم که، سرنوشت نکونام در تیم ملی چه سرانجامی دارد و در نهایت دستیار ایرانی کی‌‍‌روش معرفی می‌شود یا خیر.

دیدگاه‌ها