کد خبر : 1846258 | 11 مهر 1401 ساعت 08:39 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

تیم ملی کشتی آزاد دانشجویان به کشور بازگشت

تیم ملی کشتی آزاد دانشجویان که موفق به کسب ۷ مدال طلا در مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان شد، بامداد امروز وارد ایران شد.

تیم ملی کشتی آزاد دانشجویان به کشور بازگشت

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، تیم ملی کشتی آزاد دانشجویان که موفق به کسب ۷ مدال طلا و احراز مقام قهرمانی جهان در رقابت‌های جام جهانی ورزش‌های رزمی دانشجویان جهان شده بود بامداد امروز با استقبال مسئولان ورزش دانشگاهی از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) وارد کشور شدند.

در این مراسم علی دوست مدیر کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان، کریمی رئیس اداره مسابقات فدراسیون و مسئولان ورزشی دانشگاهی و خانواده ورزشکاران حضور داشتند.

رضا مومنی در وزن ۵۷ کیلوگرم، احمد بذری در وزن ۹۲ کیلوگرم، عرفان الهی در وزن ۷۴ کیلوگرم، سید مهدی هاشمی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم، محمد رضا باقری در وزن ۶۵ کیلوگرم، سعید اسماعیل زاده در وزن ۷۹ کیلوگرم و دانیال شریعتی نیا در وزن ۹۷ کیلوگرم موفق به کسب ۷ مدال طلا در این رقابت‌ها شده بودند.

احسان امینی به عنوان سرمربی، حسن محمود آبادی مربی و دکتر علی اکبر نژاد به عنوان سرپرست هدایت دانشجویان کشورمان را در این رقابت‌ها بر عهده داشتند.

اولین دوره مسابقات جام جهانی ورزش‌های رزمی دانشجویان دانشگاه‌های جهان از ۲۸ شهریورماه الی ۱۰ مهرماه در شهر سامسون کشور ترکیه برگزار شد و تیم کشتی آزاد دانشگاه تهران به نمایندگی از کشورمان در این رقابتها شرکت کرده بود.

دیدگاه‌ها