کد خبر : 1846260 | 11 مهر 1401 ساعت 08:55 | 530 بازدید | 0 دیدگاه

در صورت صدور مجوز؛

اعزام دو پارادوچرخه‌سوار به قهرمانی جهان

مربی تیم ملی پارادوچرخه سواری از اعزام دو دوچرخه سوار به مسابقات قهرمانی جهان فرانسه در رشته پیست خبر داد.

اعزام دو پارادوچرخه‌سوار به قهرمانی جهان

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، فرهاد عصفوری درباره وضعیت مهدی محمدی و بهروز فرزاد برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان فرانسه در رشته پیست، اظهار کرد: این مسابقات ۲۸ مهر در فرانسه برگزار می‌شود که برای اعزام مهدی محمدی و بهروز فرزاد به این مسابقات منتظر دریافت مجوز از سوی شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان هستیم که تا به امروز این مجوز صادر نشده است.

وی گفت: مهدی محمدی و بهروز فرزاد چون نفر اول آسیا هستند برای تثبیت سهمیه پارالمپیک پاریس و تایید کلاس بندی بین‌المللی باید در این تورنمنت حضور پیدا کنند تا مشکلی برای شرکت در مسابقات جهانی پاریس و بازیهای پاراآسیایی هانگژو نداشته باشند، به همین خاطر روز سه‌شنبه به همراه سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری جلسه‌ای را در وزارت ورزش و جوانان خواهیم داشت تا آنها را برای اعزام این دو ورزشکار به مسابقات جهانی متقاعد کنیم.

مربی تیم ملی پارادوچرخه سواری درباره زمان برگزاری این مسابقات افزود: مسابقات قهرمانی جهان پارادوچرخه سواری در رشته پیست از ۲۸ مهر در فرانسه آغاز می‌شود و به مدت ۴ روز ادامه خواهد داشت، این تورنمنت اهمیت زیادی برای دوچرخه سواران اعزامی دارد تا ضمن ارزیابی عملکردشان، کلاس‌بندی خود را نیز به روز کنند.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که ارزیابی شما از مهدی محمدی و بهروز فرزاد برای شرکت در قهرمانی جهان چیست؟ تصریح کرد: هر دو دوچرخه سوار با روحیه و انگیزه بالا تمرینات خود را به صورت غیرمتمرکز پیگیری می‌کنند و شرایط خوبی برای شرکت در مسابقات دارند.

دیدگاه‌ها