کد خبر : 1846275 | 11 مهر 1401 ساعت 09:59 | 3.4K بازدید | 1 دیدگاه

هوادار و ساکت؛ زمان می‌خواهند

تیم هوادار روز گذشته در هفته هفتم لیگ برتر در خانه برابر سپاهان با نتیجه دو بر یک شکست خورد و این در حالی بود که ابتدا بازی را پیش افتاده بود.

هوادار و ساکت؛ زمان می‌خواهند

به گزارش "ورزش سه"، 5 امتیاز از 7 بازی؛ این نه تنها برای باشگاه بلکه برای ساکت الهامی هم قانع‌کننده نیست. مربی‌ که طی دو فصل گذشته با قهرمانی در تراکتور و نساجی در جام حذفی انتظارات را از خود بالا برده است. البته او در قامت سرمربی یک کار بزرگ دیگر هم انجام داد که خیلی به چشم نیامد و آن حفظ سهمیه نساجی در لیگ برتر بود در شرایطی که خیلی‌ها امیدی به بقای این تیم در لیگ برتر نداشتند.

هوادار فصل گذشته هم در هفته های ابتدایی از نظر نتیجه ناامیدکننده ظاهر شد اما صبر و تحمل باشگاه موجب شد تیم در ادامه مسیر تبدیل به یک تیم قابل احترام شود و امتیازات ارزشمندی را به دست بیاورد. نکته مهم در فصل جاری اما تغییر سبک بازی تیم هوادار از سوی ساکت الهامی است. هوادار فصل گذشته تیمی بود که پرتعداد دفاع می‌کرد و با انتقال سریع به گل می‌رسید، آن‌ها در اجرای این تاکتیک موفق بودند و حتی می‌توانستند از تیم‌های مدعی هم امتیاز بگیرند اما ساکت الهامی در تلاش است تا هوادار را به تیمی تبدیل کند که شروع بازی‌اش از منطقه یک سوم دفاعی باشد، با گردش توپ در همه خطوط موقعیت ایجاد کند و به گل برسد. به واقع این مربی موافق ارایه بازی بسته حتی برابر تیم‌های بزرگ نیست و دوست دارد تیمش چشم‌نواز بازی کند.

به نظر می‌رسد بازی های سپری شده هوادار، بازی‌های آزمون و خطای این تیم و ساکت الهامی در فصل جاری بوده و در ادامه مسیر آنها تبدیل به تیم بهتری خواهند شد. هوادار اگر صبوری و تحمل خود در فصل گذشته را تکرار کند دوباره نتیجه خواهد گرفت چون براساس منطق فوتبال، تیمی که فوتبال بازی می‌کند و سعی در گردش توپ و پاس دارد بالاخره از بحران‌ها عبور خواهد کرد.

دیدگاه‌ها