کد خبر : 1846277 | 11 مهر 1401 ساعت 10:08 | 28.9K بازدید | 22 دیدگاه

یحیی بین نیمه تدابیر تاکتیکی نداشت!

سرمربی پرسپولیس با اشاره به اتفاقات دیدار روز گذشته تیمش مقابل تراکتور از عدم تمرکز بازیکنانش به عنوان دلیلی برای ناکامی در هفته هفتم یاد کرد.

یحیی بین نیمه تدابیر تاکتیکی نداشت!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در شرایطی مقابل تراکتور شکست خورد که یک پنالتی بادآورده در دقایق پایانی می‌توانست آنها را امیدوار به کسب نتیجه و فرار از شکست در روز بد تاکتیکی این تیم کند.

با این حال در شرایطی که پیش از این یورگن لوکادیا مهاجم هلندی تازه وارد این تیم به عنوان پنالتی زن اول تیم معرفی شده بود و برابر نفت مسجدسلیمان نیز در حضور ترابی پنالتی تیمش را به ثمر رسانده بود، از این ماموریت کوتاه آمد تا شماره 9 ملی‌پوش سرخ‌پوشان زننده این پنالتی حساس باشد که آن را در تقابل با محمدرضا اخباری از دست داد و پرسپولیس در آزادی بعد از مدت‌ها طعم شکست را چشید.

1749783

نکته عجیب اما اینجا بود که یحیی گل محمدی در نشست خبری بعد از این بازی و در شرایطی که کاملا مشخص بود از نظر روحی اوضاع مناسبی را پشت سر نمی‌گذارد و بابت برخی اتفاقات شاکی است، اعلام کرد که عدم تمرکز شاگردانش در این شکست سهم بزرگی داشته است.

عدم تمرکزی که از حواشی اردوی شب قبل از بازی استارت خورده بود و تا زمان شروع بازی و مشکلاتی که به واسطه حتی خاموشی پروژکتورها ادامه یافت و در نهایت نیز مانع از این شد تا سرمربی پرسپولیس در بین دو نیمه موفق به صحبت تاکتیکی با شاگردانش شود. یحیی گل محمدی که بعد از تساوی نیمه اول جدال با تراکتور وارد رختکن شده بود تا تیمش را مهیای ادامه بازی کند، در نهایت با حواشی شکل گرفته نتوانست گفت‌وگوی کاملی با شاگردانش داشته باشد و حتی حضور دیرهنگام بازیکنان برای شروع نیمه دوم نیز نتوانست باعث شود آنها با آرامش و تمرکز تاکتیکی و فنی مهیای ادامه بازی شوند.

1749782

پرسپولیس هرچند در این بازی شکست خورد اما همچنان به واسطه تفاضل گل در صدر جدول باقی مانده و این در حالیست که باید خود را مهیای جدال حساس و شاید سرنوشت ساز قهرمانی در ادامه فصل و در هفته بعد مقابل سپاهان کند. شاگردان مورایس که در تهران برابر هوادار به برتری دست یافتند، اکنون چشم به امتیازات جدال خانگی مقابل پرسپولیس دوخته‌اند و باید دید یحیی گل محمدی این فرصت را خواهد داشت تا شاگردانش که به شدت تحت فشار قرار دارند، از نظر تاکتیکی و ذهنی، مهیای این بازی کند یا خیر.

1749781

دیدگاه‌ها