کد خبر : 1846281 | 11 مهر 1401 ساعت 10:27 | 22K بازدید | 10 دیدگاه

چارچوب دروازه تیم ملی و یک مدعی دیگر

این بار هم رد پای محمدرضا اخباری در کسب امتیاز از سوی تیم تراکتور پر رنگ بود.

چارچوب دروازه تیم ملی و یک مدعی دیگر

به گزارش "ورزش سه"، مهار ضربه پنالتی مهدی ترابی در بازی با پرسپولیس تنها کار بزرگی نبود که محمدرضا اخباری انجام داد. او در دو سه صحنه دیگر هم دریافت های خوبی داشت که می توانست برابر هر یک از این ضربات مغلوب شود. همچنین این اولین دیدار در فصل جاری نبود که محمدرضا اخباری با سیوهای خوب موجب کسب امتیاز برای تراکتور می‌شد و طبیعتا آخرین هم نخواهد بود. به نظر می‌رسد با بازگشت تیم به روزهای خوب این دروازه‌بان باتجربه هم برای سیوهای طلایی روحیه گرفته است.

با این نمایش به طور حتم کی‌روش و دستیارانش در خصوص دعوت از گلرها برای اردوی بعدی تجدیدنظر خواهند کرد به خصوص که برخی از دستیاران کارلوس کی‌روش از نزدیک نظاره‌گر این بازی بودند.

جای خوشحالی است که تیم ملی در خط دروازه هم با ترافیک روبرو است و این می تواند دست کی‌روش را برای انتخاب بهترین ها باز بگذارد. علیرضا بیرانوند، سیدحسین حسینی، امیر عابدزاده و پیام نیازمند 4 دروازه‌بانی بودند که به اردوی آخر تیم ملی دعوت شدند که از این بین تنها پیام نیازمند در دو بازی دوستانه با اروگوئه و سنگال به میدان نیامد. نکته قابل تامل این اردو نمایش خوب سیدحسین حسینی برابر سنگال بود.

دیدگاه‌ها