کد خبر : 1846292 | 11 مهر 1401 ساعت 11:11 | 8.4K بازدید | 2 دیدگاه

بیاتی‌نیا: به دنبال شکل دادن تیمی با شخصیت هستم

مهاجم اسبق پاس اکنون به عنوان سرمربی توانسته عملکرد موفقی در تیم خوشه طلایی به جا بگذارد و از امیدواری‌اش برای صعود می‌گوید.

بیاتی‌نیا: به دنبال شکل دادن تیمی با شخصیت هستم

به گزارش "ورزش سه"، محسن بیاتی‌نیا، سرمربی خوشه طلایی با اشاره به عملکرد این تیم طی هفته‌های اخیر گفت:به علت برخی مشکلات و ناهماهنگی‌ها خیلی دیر به تیم اضافه شدم. تمام تلاشم را به کار گرفتم تا روح بزرگ و پیروز را به تیم القا کنم. خوشحالم که بازیکنان باهوش و با انگیزه ای دارم. در تیم ما رفاقت حرف اول را می زند و همه به هم کمک می کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم. شخصا علاقه زیادی به فوتبال رو به جلو دارم و فکر می کنم اگر بازی‌های تیم ما را دنبال کرده باشید، کاملا متوجه این موضوع می شوید.

سرمربی تیم خوشه طلایی در رابطه با نتایج خوب چند بازی اخیر گفت: از این که توانستیم ده نفره یک بازی را ببریم یا بعد از این که عقب افتادیم نتیجه را به نفع خودمان تغییر دادیم خیلی خوشحالم. در فوتبال روز دنیا فاکتور هوش خیلی مهم است تا بازیکنان داخل زمین بتوانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن تغییرات تاکتیکی سرمربی را اجرا کنند. الهی شکر که بازیکنان باهوشی دارم و از این حیث مربی خوش شانسی هستم!

وی در رابطه با شرایط مالی و مدیریتی تیم گفت: صحبت درباره مشکلات فقط تمرکز تیم را بر هم می‌زند. من به عنوان سرمربی باید به وظایف خودم در بخش فنی و نتیجه‌گیری رسیدگی کنم. فقط این را می گویم که اگر بستر فراهم باشد، یک تیم قدرتمند در حد مدعیان صعود به لیگ برتر می سازیم.

مهاجم اسبق فوتبال در رابطه با دیدار پیش روی تیمش مقابل دریا بابل نیز توضیحاتی ارائه داد: بازی بسیار سختی داریم. تیم بابل با انگیزه و پرتلاش در مقابل ما ظاهر خواهد شد. شناخت خوبی از آن ها داریم و برای برنده شدن به زمین خواهیم رفت. روند خوبی داریم و قطعا از بازی های خانگی فقط و فقط سه امتیازها را می خواهیم.

دیدگاه‌ها