کد خبر : 1846293 | 11 مهر 1401 ساعت 11:22 | 22.6K بازدید | 4 دیدگاه

به نتیجه بازی احترام بگذارید؛

نورمحمدی: با زرنگ‌بازی نمی‌شود پنالتی گرفت

کاپیتان ذوب‌آهن می‌گوید 7 تیم بالای جدول از نظر هزینه متفاوت با سایرین هستند.

نورمحمدی: با زرنگ‌بازی نمی‌شود پنالتی گرفت

به گزارش "ورزش سه"، حامد نورمحمدی، کاپیتان تیم ذوب‌آهن در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص دیدار با پیکان اظهار داشت: در نیمه اول و نیمه دوم از حریف سرتر و شایسته رسیدن به پیروزی بودیم. ده دقیقه آخر به صورت طبیعی حریف حملاتی را انجام داد اما در طول بازی ما کاملا به بازی مسلط بودیم و توانستیم برنده شویم.

وی در مورد برخورد در محوطه جریمه ذوب‌آهن بین ساسان حسینی و محمد قریشی توضیح داد: من نزدیک صحنه بودم و فوروارد پیکان می‌خواست با زرنگ بازی پنالتی بگیرد. توپ روی هوا بود و بازیکن آنها بدون اینکه به توپ نگاه کند، مدافع ما را نگاه می‌کرد و می‌خواست در مسیر او باشد تا با برخورد روی زمین بیفتد و پنالتی بگیرد. صددرصد باید خطای سد اعلام می‌شد.

نورمحمدی راجع به گل این تیم نیز گفت: سجاد آشوری واقعا باهوش و تکنیکی است و یکی از بازیکنان خوب لیگ ایران است و در آینده از او بیشتر هم خواهید شنید. اما اینکه می‌گویند آن صحنه خطا بوده، به نظرم اینطور نیست. خود سجاد می‌گفت اگر من زمین می‌افتادم داور بازیکن پیکان را اخراج می‌کرد اما تعادلم را حفظ کردم و گل را زدم. به نظرم باید صحنه‌های داوری را به کارشناسان بسپاریم و سعی نکنیم پیروزی تیمی را لوث کنیم، کوچک نشان دهیم و یا فرار رو به جلو کنیم چون ما از همه نظر سرتر بودیم. به هر حال این بازی هم تمام شده و باید به یکدیگر احترام بگذاریم.

او در مورد وضعیت جدول عنوان کرد: لیگ امسال واقعا لیگ سختی است و شما با یک برد چهار پله صعود می‌کنید و با یک باخت چهار پله پایین می‌آیید. بازی‌ها بسیار نزدیک هستند و تیم‌ها باتوجه به هزینه‌ای که کردند، تمام تلاش خود برای بهبود رتبه را می‌کنند. امسال تراکتور هم به جمع شش تیم بالای جدول اضافه شده و فکر می‌کنم 7 تیم متمول و مدعی، مشخص هستند. اما ما می‌خواهیم که با تمام تلاش، حتی بهتر از فصل گذشته نتیجه بگیریم و هواداران باید بدانند باتوجه به هزینه‌ها، کار سختی داریم.

نورمحمدی راجع به آمار دفاعی خوب ذوب آهن اظهار داشت: کار دفاع تیمی ما خیلی قوی است و با شرح وظایفی که آقای تارتار می‌دهند، به نحو احسن کار را جلو می‌بریم. همه بازیکنان در کار دفاعی شرکت دارند و اگر کار مثبتی انجام شده، برای همه بازیکنان است و نمی‌شود یک نفر را استثنا کرد.

دیدگاه‌ها