کد خبر : 1846304 | 11 مهر 1401 ساعت 12:22 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

کادرفنی ما از باخت اصلا خوشش نمی‌آید

پورعلی: در تمرین هم ببازیم جریمه می‌شویم!

هافبک تیم ذوب آهن می‌گوید این تیم در بازی با نساجی هم به دنبال پیروزی خواهد بود.

پورعلی: در تمرین هم ببازیم جریمه می‌شویم!

به گزارش "ورزش سه"، پویا پورعلی هافبک تیم ذوب‌آهن در خصوص پیروزی مقابل پیکان گفت: بعد از شش بازی که مساوی کرده بودیم، وقت برد بود و خود آقای تارتار هم با ما صحبت کرد و گفت دیگر هیچ عذر و بهانه‌ای قبول نیست. ما می‌دانستیم حق ما بسیار بیشتر از این است و باید حداقل چهار امتیاز بیشتر از این می‌داشتیم. حالا خوشحالم که بالاخره به حق‌مان رسیدیم.

او درباره روند بازی توضیح داد: وقتی که گل را زدیم، می‌توانستیم گل دوم و سوم را هم بزنیم و یک خرده ترس داشتیم که نکند مثل بازی ملوان و تراکتور، بازی مساوی شود. این سه امتیاز برای ما خیلی حیاتی بود و در طول بازی تمام تلاش‌مان را کردیم که به گل برسیم و بعد از آن دفاع کنیم اما به نظرم می‌توانستیم گل هم بزنیم.

پورعلی راجع به شکست‌ناپذیری ذوب آهن گفت: کادرفنی ما از باخت خیلی بدش می‌آید و در تمرین هم وقتی بازی داریم، برای تیم بازنده جریمه می‌گذارند. ما تا آخرین بازی فصل تلاش خواهیم کرد تا هیچ باختی نداشته باشیم اما به هر حال نتیجه در یک لحظه تعیین می‌شود.

هافبک ذوب آهن در مورد دیدار با نساجی عنوان کرد: نساجی تیم خیلی خوبی است و ما برنامه خاصی برای این بازی داریم. ما تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد که این بازی را برنده شویم چون نیاز مبرمی به سه امتیاز قبل از بازی استقلال داریم.

او درخصوص حضور ثابتش در ترکیب گفت: شرایط من این فصل خیلی خوب است و توانسته‌ام عملکرد خوبی داشته باشم و به اعتماد کادرفنی جواب بدهم. مهم نیست چه کسی بازی کند و مهم این است که ما حاضریم جان‌مان را هم برای این تیم، کادرفنی و هوادارانش بدهیم.

دیدگاه‌ها