کد خبر : 1846313 | 11 مهر 1401 ساعت 12:48 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

هوادار در ادامه فصل همه چیز را تغییر می‌دهد

محمدی: وقتی باختیم گلم مقابل سپاهان بی‌ارزش است

مهاجم تیم هوادار با اشاره به گل بی‌اثرش مقابل سپاهان، مدعی است که نمایش برتری را برابر حریف به اجرا گذاشته بودند.

محمدی: وقتی باختیم گلم مقابل سپاهان بی‌ارزش است

به گزارش "ورزش سه"، هوادار تهران در شرایطی که خیلی زود مقابل حریف قدرتمند خود به گل دست یافته بود، در ادامه نتوانست از گلی که جواد محمدی زد محافظت کند و با شکست در این جدال کار را به پایان رساندند.

مهاجم گلزن هوادار درباره این بازی این‌طور می‌گوید: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و در مقابل تیم بزرگ سپاهان مالک توپ و میدان بودیم. درست طبق آنالیز آقای الهامی و کادر فنی توانستیم خیلی زود به گل برسیم اما کم‌تجربگی و شاید بدشانسی باز هم گریبان تیم ما را گرفت و نتوانستیم از گلی که به سپاهان زدیم، محافظت کنیم.

محمدی در رابطه با شرایط تیم در هفته های نخستین لیگ برتر گفت: طبق آمار یکی از تیم‌هایی هستیم که بالاترین میانگین ارسال پاس در هر مسابقه را ثبت می کنیم. کم‌تر تیمی در لیگ جرات می کند مثل ما شجاعانه فوتبال بازی کند. زمان می‌برد تا بتوانیم تمام دستورات کادر فنی را در زمین بازی پیاده کنیم اما مطمئن باشید تیم هوادار در ادامه فصل و خصوصا هفته‌های پیش رو تبدیل به یکی از مقتدرترین تیم‌ها خواهد شد که می‌تواند هر تیم بزرگی را از پیش رو بردارد.

وی در ارتباط با گل‌زنی‌هایش به تیم‌های بزرگ گفت: فصل گذشته برابر پرسپولیس استقلال و تراکتور گل زدم. امسال هم در هفته اول دروازه آلومینیوم را باز کردم و آن مسابقه سخت خارج از خانه را بردیم اما خیلی افسوس میخورم که گلم به سپاهان سه امتیازی نشد. تمام تلاشم را می‌کنم تا باز هم با گلزنی بتوانم جواب اعتماد آقا ساکت را بدهم.

مهاجم تیم هوادار در پایان گفت: بازی سختی مقابل مس کرمان داریم. آن‌ها بعد از چند سال به لیگ برتر آمدند و انگیزه‌های زیادی دارند. ما هر بازی که به زمین می رویم فقط به ارائه بازی باکیفیت و بردن فکر می‌کنیم. آقا ساکت بازی تدافعی را اصلا دوست ندارند و مقابل سپاهان هم به جز ده پانزده دقیقه، کاملا تیم برتر بودیم. برای سه امتیاز به کرمان می رویم و جز پیروزی به هیچ چیز دیگری فکر نمی‌کنیم.

دیدگاه‌ها