کد خبر : 1846324 | 11 مهر 1401 ساعت 13:26 | 15.8K بازدید | 1 دیدگاه

برای درک سیستم او زمان لازم داریم؛

نورافکن با مورایس مشکلی ندارد (عکس)

امید نورافکن پس از گلزنی مقابل هوادار سمت نیمکت سپاهان رفت و شادی‌اش را با سرمربی پرتغالی تیم تقسیم کرد.

نورافکن با مورایس مشکلی ندارد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، برخلاف سه سال گذشته که امید نورافکن یکی از مهره‌های همیشه ثابت تیم فوتبال سپاهان در لیگ بوده است، اوضاع برای این بازیکن ملی پوش در لیگ بیست و دوم خیلی مساعد نیست و او گاهی جایی  در ترکیب اصلی طلایی پوشان اصفهانی پیدا نمی کند.
اولین مرتبه در دیدار هفته سوم برابر گل گهر بود که نورافکن طعم تلخ نیمکت نشینی را چشید و اتفاقا زکی پور جانشین او در ورزشگاه قاسم سلیمانی سیرجان موفق به ثبت دو گل شد؛ دو گل مقابل چشمان امیر قلعه‌نویی که سبب شد مورایس در دیدار بعدی برابر فولاد خوزستان هم به زکی پور فرصت بدهد ولی دوباره در دربی اصفهان نورافکن را به میدان فرستاد و دوباره این بازیکن را در مصاف هفته ششم برابر آلومینیوم این بازیکن را نیمکت نشین کرد.
پس از تعطیلات سه هفته‌ای لیگ برتر، بار دیگر شاهد تغییرات عجیبی در ترکیب سپاهان بودیم، ولی اینبار برای دومین بازی پیاپی فرصت به نورافکن رسید و او توانست به خوبی از شانس خود استفاده کند و پیش از اینکه سوت پایان بازی در نیمه اول به صدا در بیاید روی یک ارسال دقیق دیگر  از رضائیان با شیرجه‌ای به سمت دروازه با ضربه  سر دروازه هوادار را باز کرد.
پس  از این گل شاهد رفتار متفاوتی از سوی نورافکن بودیم و او با لبخندی بر لب به سمت نیمکت سپاهان رفت و با مورایس شادی‌اش را تقسیم کرد تا نشان بدهد با وجود نیمکت نشینی در چهارمین سال همکاری با سپاهان مشکلی با مورایس و تصمیماتی که در قبال او اتخاذ می‌کند ندارد.
نورافکن در پایان مسابقه نیز تنها بازیکن سپاهان بود که در میکسدزون خبری ورزشگاه اکباتان مقابل خبرنگاران ایستاد و درباره اتفاقات بازی صحبت کرد. این بازیکن ملی پوش که به دلیل صادر نشدن ویزا نتوانست به همراه رامین رضائیان در اردوی اتریش حضور پیدا کند، با امیدواری نسبت به آینده سپاهان صحبت کرد و پس از چهار مسابقه که سه تساوی و یک شکست را برای طلایی پوشان اصفهانی به همراه داشته با بازگشت تیمش به مسیر بردن از قهرمانی با مورایس در لیگ بیست و دوم یا فصل آینده‌‌اش با اطمینان حرف زد. او همچنین یکی از دلایل نتیجه نگرفتن سپاهان در 4 بازی اخیر را درک نکردن تفکرات و سیستم مورد نظر مورایس دانست و ابراز امیدواری کرد که روش این مربی خیلی زود از سوی بازیکنان از جمله خودش درک شود.
البته سرمربی پرتغالی سپاهان در دقایق پایانی مسابقه میلاد زکی پور را وارد زمین کرد ولی اینبار به جای نورافکن بازیکن دیگری را با این مدافع عوض کرد و در 15 دقیقه پایانی گاهی شاهد حضور نورافکن در پست وینگر چپ بودیم و گاهی هم این مسئولیت را زکی‌پور عهده دار می‌شد تا همچنان درباره پست دفاع چپ ابهاماتی در ترکیب سپاهان برای بازی های آینده وجود داشته باشد.

1749848


عکس از یاسر جمالی

دیدگاه‌ها