کد خبر : 1846325 | 11 مهر 1401 ساعت 13:29 | 23.2K بازدید | 7 دیدگاه

دستیاران کی‌روش در مهمانی شکست پرسپولیس

برگزاری بازی بدون تماشاگران، لنز دوربین عکاسان را بیشتر به سمت جایگاه ویژه کشاند.

دستیاران کی‌روش در مهمانی شکست پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال پرسپولیس در یکی از مهمترین بازی‌های هفته هفتم لیگ برتر در خانه مغلوب تراکتور شد. مسابقه‌ای که با حضور بازیکنان ملی‌پوش زیادی برگزار می‌شد و انتظار می‌رفت اعضای کادر فنی تیم ملی از نزدیک عملکرد آنها را زیر نظر بگیرند.

در غیاب کارلوس کی‌روش که قرار است بازی فردا شب پورتو مقابل لورکوزن در لیگ قهرمانان اروپا را در ورزشگاه دراگائو تماشا کند، دستیاران او در ورزشگاه آزادی حاضر شدند و نمایش قابل قبول دو تیم را به دقت بررسی کردند.

راجر دسا، الکساندر لوپز و مایکل موریرا، سه عضو کادر فنی تیم ملی بودند که شب گذشته با حضور در جایگاه VVIP شرایط ملی‌پوشان و بازیکنان دیگر حاضر در زمین را چک کردند. دسا که به عنوان دستیار اول کی‌روش صعود تیم ملی از گروه خودش در جام جهانی را هم وعده داده، در کنار الکس لوپز که احتمالا از نمایش دیشب اخباری به وجد آمده، در غیاب سرمربی پرتغالی تیم ملی نظاره‌گر بازی بود.

بدون تردید کادر فنی تیم ملی در پنج هفته باقی‌مانده تا جام جهانی به فشرده‌ترین شکل ممکن وضعیت ملی‌پوشان را در بازی‌های لیگ برتری دنبال خواهند کرد تا در نهایت بازیکنان دعوت‌شده به اردوی تیم ملی در اواسط آبان را انتخاب کنند.

دیدگاه‌ها