کد خبر : 1846328 | 11 مهر 1401 ساعت 13:38 | 15.6K بازدید | 4 دیدگاه

اعتراف سرمربی آلمانی بعد از چهارمین تساوی فصل

تعبیر کلوپ از نمایش لیورپول؛ وحشتناک بود

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول معتقد است که تیمش در بسیاری از زمینه ها نیاز به پیشرفت دارد و باید بهتر شوند.

تعبیر کلوپ از نمایش لیورپول؛ وحشتناک بود

به گزارش "ورزش سه"، تساوی 3-3 مقابل تیم شگفت‌انگیز برایتون باعث شد باشگاه لیورپول تحت فشار فزاینده ای در همین اوایل فصل لیگ برتر انگلیس قرار بگیرد. با این حال وقتی بعد از بازی از یورگن کلوپ در این باره سوال شد، او از کلمه بحران استفاده نکرد.

یورگن کلوپ گفت: "من نمی توانم چیزی را بگویم که همه می خواهند بشنوند. می‌دانم و که ما فقط 10 امتیاز داریم و این یک واقعیت است. البته که این برای ما خوب نیست و من آن را پنهان نمی کنم. اما ما باید در حال حاضر به کار ادامه دهیم و در کنار هم باشیم تا بهتر شویم."

قرمزهای آنفیلد در حال حاضر یازده امتیاز با آرسنال صدرنشین فاصله دارند. اوضاع طوری شده که الان بحث قهرمانی دیگر وجود ندارد و حتی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نیز برای لیورپول دشوار شده است.

این چهارمین تساوی تیم یورگن کلوپ به همراه تنها دو برد و یک باخت بود. اما به نظر می رسد عملکرد دفاعی لیورپول بیش از همه یورگن کلوپ را آزار داده است. او گفت: "تماشای آن وحشتناک بود. من با بچه‌ها هم دقیقا همینطوری که با شما صحبت کردم، حرف زدم. ما تحت فشار هستیم و این را نادیده نمی گیرم اما بچه ها باید خیلی بهتر کار کنند و وظیفه من این است که شرایط را برای این مهم فراهم کنم."

دیدگاه‌ها