کد خبر : 1846334 | 11 مهر 1401 ساعت 14:23 | 12.5K بازدید | 5 دیدگاه

دنی سبایوس:

باید به تساوی برابر اوساسونا واکنش فوری نشان دهیم

دنی سبایوس معتقد است که پیروزی رئال برابر شاختار در بازی چهارشنبه، می تواند بهترین واکنش به تساوی شب گذشته برابر اوساسونا باشد.

باید به تساوی برابر اوساسونا واکنش فوری نشان دهیم

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته هفتم لالیگای اسپانیا، رئال مادرید شب گذشته در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف اوساسونا رفت و در نهایت به تساوی 1-1 بسنده کرد. وینیسیوس جونیور در دقیقه 42 ابتدا رئال را با گلزنی خود پیش انداخت اما در ادامه کیکه گارسیا موفق شد در دقیقه 50 گل تساوی را برای میهمان به ثمر برساند.

1749743

رئال در این بازی می‌توانست با ضربه پنالتی که در دقیقه 79 به دست آورد، سه امتیاز را از آن خود کند، اما کریم بنزما درست در شبی که پس از سپری کردن مصدومیتش به ترکیب رئال بازگشته بود، این ضربه پنالتی را به هدر داد تا تیمش در حسرت برد بماند. همچنین اوساسونا از دقیقه 78 در پی اخراج داوید گارسیا 10 نفره به بازی ادامه می‌داد.

رئال مادرید با این تساوی 19 امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل کمتر، نتوانست صدر جدول رده‌بندی را از بارسلونای پس بگیرد.

1749861

دنی سبایوس که در این بازی جانشین لوکا مودریچ مصدوم شده بود و در نیمه دوم تعویض شد، به خبرنگاران گفت:« سه امتیاز را می خواستیم و تا ثانیه پایانی هم تلاش کردیم اما نشد. دو امتیاز را به راحتی از دست دادیم و هرگز این تساوی ما را راضی نخواهد کرد.»

رئال بارها حمله کرد ولی نتوانست از موقعیت هایش به درستی استفاده کند. سبایوس در این رابطه گفت:« در تمام‌کنندگی دقت لازم را نداشتیم و در مجموع مثل بازی های قبل نبودیم. چهارشنبه بازی مهمی برابر شاختار داریم و کسب سه امتیاز بسیار مهم است. باید خیلی فوری به این تساوی بد واکنش نشان بدهیم و بهترین راه هم پیروزی بر شاختار است.»

دیدگاه‌ها