کد خبر : 1846350 | 11 مهر 1401 ساعت 15:25 | 37.2K بازدید | 20 دیدگاه

در اسپانیا حس تازه و متفاوتی دارم

حرف‌های کنایه‌آمیز لواندوفسکی در مورد بایرن و بوندسلیگا

روبرت لواندوفسکی در مصاحبه جدید خود، تمرینات بارسا را سخت‌تر از بایرن توصیف کرد و گفت که در اسپانیا مردم از فوتبال بیشتر لذت می برند.

حرف‌های کنایه‌آمیز لواندوفسکی در مورد بایرن و بوندسلیگا

به گزارش "ورزش سه"، روبرت لواندوفسکی در تابستان امسال و پس از کشمکش های بسیار از بایرن مونیخ جدا شد و به بارسلونا پیوست. لواندوفسکی در پایان فصل گذشته تاکید کرده بود که قصد جدایی دارد. با رسیدن پیشنهاد بارسلونا اصرار او برای جدایی بیشتر شد و بالاخره بایرن مجوز جدایی او را صادر کرد. او شروع فوق العاده‌ای هم در بارسا داشته و توانسته در 9 بازی رسمی 12 گل بزند.

1749886

ستاره لهستانی که در سال های گذشته از رئال هم پیشنهاد داشت، در مصاحبه با "Kanal Sportowy" و در مورد قبول پیشنهاد بارسلونا گفت:« بله، رئال سال های قبل به من چند بار پیشنهاد داده بود ولی به هر دلیلی انتقال ممکن نشد ولی امسال که پیشنهاد بارسا رسید دیگر به هیچ چیز فکر نکردم. می دانستم بارسا در شرایط خوبی قرار ندارد ولی نگاه من به آینده است و مطمئنم که بارسا به روزهای اوجش بر می گردد.»

لواندوفسکی در مورد شرایطش در فصل جاری گفت:« هفته به هفته بهتر می شویم و در هر بازی می توانید تفاوت ها را حس کنید. در مسیر درستی قرار داریم و همه چیز هم خوب پیش می رود.»

1749383

لواندوفسکی در مورد کار با ژاوی گفت:« پیش فصلی که با بارسا داشتم از تمام پیش فصل های قبلی با بایرن سخت تر بود و اصلا انتظارش را نداشتم. همه چیز جدی بود و تمرینات بسیار پرفشاری را پشت سر گذاشتیم. معتقدم نتیجه اش را حالا می بینیم.»

مقایسه لالیگا با بوندسلیگا:« در اسپانیا هواداران فوتبال نسبت به آلمان برای جزئیات فنی و تکنیکی ارزش بیشتری قائل هستند و از فوتبال بیشتر لذت می برند. اینجا تکنیک و فوتبال زیبا بالاتر از مسائل تاکتیکی قرار دارد. من همیشه دوست داشتم در فوتبال اسپانیا بازی کنم و حالا حس تازه و متفاوتی دارم.»

دیدگاه‌ها