کد خبر : 1846353 | 11 مهر 1401 ساعت 15:49 | 37.6K بازدید | 7 دیدگاه

یک احتمال بسیار جذاب

توخل سرمربی سردار آزمون می‌شود؟

نشریه بیلد مدعی شده احتمال حضور توماس توخل روی نیمکت بایر لورکوزن جدی است.

توخل سرمربی سردار آزمون می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از بیلد آلمان، پس از شکست چهار بر صفر جمعه شب لورکوزن برابر بایرن مونیخ و سقوط به رده هفدهم جدول، فرناندو کارو  رئیس باشگاه دو روز بعد در برنامه تلویزیونی شبکه اسپورت وان  جزئیات جالبی در خصوص مذاکرات رودی فولر با توماس توخل را فاش کرد.

کارو: «رودی فولر سال‌ها پیش به من گفت که با توخل در تماس بوده است.» با این حال، رئیس بایر زمان دقیق مذاکرات را ذکر نکرد.

توماس توخل که آخرین بار هدایت باشگاه چلسی برعهده داشت و در سال 2021 با این باشگاه انگلیسی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد. اما پس از تصاحب باشگاه توسط کنسرسیومی به رهبری میلیاردر آمریکایی تاد بوهلی، توخل هفتم سپتامبر اخراج شد و از آن زمان تاکنون بیکار بوده است.

1749891

* احتمال حضور توخل به جای سیوانه در لورکوزن؟

کارو در این خصوص محتاطانه صحبت می‌کند:"توماس توخل یک مربی عالی است و این تنها چیزی است که می توانم بگویم."

رئیس بایر قبلا اشاره کرده بود که اگر بدترین اتفاق ممکن رخ دهد، شاید باشگاه به دنبال تغییر مربی باشد.

کارو: «یک یا دو هفته پیش گفتیم که با سیوانه این چالش را مدیریت خواهیم کرد اما ما هم ساده‌انگارانه شرایط را بررسی نخواهیم کرد. ما ناآماده نیستیم. من نمی توانم در این مورد بیشتر بگویم."

و در ادامه با تمجید از سیوانه گفت:" جراردو سیوانه... ما مربی ای داریم که بسیار خوب است و مهارت هایی دارد که سال گذشته دیدیم و هنوز هم می بینیم. شما هر زمانی ممکن است در مونیخ ببازید، حتی اگر به شکلی که ما باختیم نباشد."

در این بین، یک چیز واضح است؛ در اصل، روسای لورکوزن مایلند به همکاری با سیوانه ادامه دهند. اما برای سرمربی سوئیسی، همه چیز در هفته سرنوشت‌ساز آینده در خطر است.

طبق اطلاعات بیلد، تصمیم‌گیران باشگاه امیدوارند که سیوانه تیم را روز سه شنبه در بازی لیگ قهرمانان اروپا برابر پورتو و بازی بعدی لیگ در روز شنبه برابر شالکه را هدایت کند تا این تیم به مسیر موفقیت بازگردد.

با این حال، اگر لورکوزن بار دیگر عملکردی مانند نمایش مقابل بایرن نشان دهد، سیوانه بیش از هر زمان دیگری در آستانه اخراج قرار خواهد گرفت و می تواند سومین مربی بوندسلیگا پس از دومنیکو تدسکو لایپزیگ و توماس ریس بوخوم باشد که جای خودش را از دست می‌دهد.

لورکوزن در این فصل از هشت بازی خود در لیگ فقط یک برد کسب کرده است و با تنها پنج امتیاز در رده آخر جدول قرار دارد. شیرها البته در لیگ قهرمانان اروپا شرایط بهتری دارند و بعد از شکست برابر بروژ در بلژیک، اتلتیکو مادرید را در خانه شکست دادند تا وضعیت مناسبی در گروه داشته باشند.

1749892

دیدگاه‌ها