کد خبر : 1846354 | 11 مهر 1401 ساعت 15:51 | 10.9K بازدید | 1 دیدگاه

روزهای سیاه بعد از بردن مجیدی؛

اخراج مربی سابق طارمی از الوحده

کارلوس کارواخال که همکاری با مهدی طارمی در ریوآوه را دارد به دلیل کسب نتایج ضعیف خیلی زود از هدایت الوحده برکنار شد.

اخراج مربی سابق طارمی از الوحده

به گزارش "ورزش سه"، با درخشش مهدی طارمی در ریوآوه با کارلوس کارواخال پرتغالی آشنا شدیم؛ مربی‌ای که فضای مناسبی برای پیشرفت مهدی طارمی فراهم کرد و این بازیکن هم به خوبی از آن بهره برد و حالا با ادامه درخشش خود یکی از ستاره‌های فوتبال پر از استعداد پرتغال به شمار می‌رود.
کارواخال نیز مانند طارمی پس از رساندن ریو آوه به لیگ اروپا از این تیم جدا شد و به براگا پیوست ولی پس از دو سال ماجراجویی جدیدی را در فوتبال امارات با سرمربیگری الوحده آغاز کرد که در کمال تعجب این چالش بیشتر از چهار هفته برای او طول نکشید.
کارواخال اگرچه در شروع مسابقات موفق به شکست اتحاد کلبا با مربیگری فرهاد مجیدی شد ولی در ادامه تساوی مقابل النصر، شکست 2 بر 1 مقابل الجزیره و درنهایت شکست سنگین 4 بر صفر مقابل پافوس این مربی پرتغالی را به درهای خروجی باشگاه نزدیک کرد تا نظاره گر یکی دیگر از تصمیمات عجیب تصمیم‌سازان فوتبال در دنیای عرب باشیم.
مدیران باشگاه همچنین به جای این مربی از مانوئل خیمینز بازیکن سابق تیم ملی اسپانیا استفاده کرده‌اند که طی 20 مسابقه موفق به کسب 11 پیروزی و 4 تساوی و متحمل شدن 5 باخت طی فصل 2019 شده بود ولی با پایان فصل، قراردادش تمدید نشد و حالا بار دیگر فرصتی دوباره در اختیار او قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها