کد خبر : 1846356 | 11 مهر 1401 ساعت 16:02 | 3.6K بازدید | 1 دیدگاه

هیچ دیداری ساده نیست

اوپامکانو: بازی با ویکتوریاپلژن را کاملا جدی گرفته‌ایم

دایو اوپامکانو، مدافع بایرن مونیخ، در نشست خبری بازی با ویکتوریا پلژن تاکید کرد که بر خلاف تصورات، بازی ساده‌ای پیش رو ندارند و کاملا جدی و مصمم وارد زمین خواهند شد.

اوپامکانو: بازی با ویکتوریاپلژن را کاملا جدی گرفته‌ایم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که از دو بازی اول خود در دور گروهی لیگ قهرمانان توانسته 6 امتیاز کسب کند و صدرنشین باشد، فردا در خانه میزبان ویکتوریا پلژن است. بایرن در هفته اول توانست اینتر را با دو گل در سن سیرو شکست دهد و در هفته دوم نیز بارسا را در آلیانز آرنا 2-0 مغلوب کرد. ویکتوریا پلژن هر دو بازی خود برابر اینتر و بارسا را باخته و فردا قطعا کار سختی برابر بایرن خواهد داشت.

1749894

دایو اوپامکانو، مدافع فرانسوی بایرن، در نشست خبری این بازی گفت:« هر بازی برای ما اهمیت خاص خودش را دارد. ما از هر بازی پیروزی می خواهیم و می دانیم که بازی برابر ویکتوریا پلژن ساده نخواهد بود. شاید روی کاغذ همه چیز راحت و آسان به نظر برسد اما این بازی را کاملا جدی گرفته ایم.»

شروع خوب در فصل جاری:« من در لایپزیش هم زیر نظر یولیان ناگلزمان کار می کردم و از ایده های او شناخت کامل دارم. فصل جاری شروع بهتری نسبت به فصل گذشته داشته ام چون حتی در تعطیلات دست از تمرین بر نداشتم. این در زمین نیز مشخص است.»

بازی کنار دی‌لیخت و لوکاس هرناندز:« بازی کنار آنها را دوست دارم و کاملا باهم راحت هستیم. هدف این است در هر بازی دروازه‌مان را بسته نگه داریم. دی‌لیخت بازیکن بسیار مهمی برای ماست و به همه تیم اعتماد به نفس می دهد.»

1691652

اوپامکانو در مورد ابتلای توماس مولر و جاشوا کیمیش به کرونا گفت:« ابتلا به کرونا برای هر کسی ممکن است اتفاق بیفتد و باشگاه هم در این مورد اصلا ریسک نمی کند. من خودم قبلا مبتلا شده ام و همه باید مراقب باشند. سلامتی مهمتر از هر چیزی در زندگی است. امیدوارم مولر و کیمیش، هر چه سریعتر بهبود پیدا کنند چون به هر دو نیاز داریم. دوست دارم زودتر آنها را در تمرینات ببینم.»

اوپامکانو دوست دارد در فهرست نهایی فرانسه برای جام جهانی قرار داشته باشد. او در این رابطه گفت:« همیشه سعی می کنم بهترین بازی ها را انجام دهم و مربیان را راضی کنم. البته که دوست دارم در جام جهانی باشم اما همه چیز به نظر نهایی دیدیه دشان بستگی دارد. تعداد بازی های ملی من زیاد نیست ولی امیدوارم. سعی می کنم با ارائه بازی های خوب برای بایرن، نظر دشان را جلب کنم.»

دیدگاه‌ها