کد خبر : 1846363 | 11 مهر 1401 ساعت 16:42 | 35.6K بازدید | 9 دیدگاه

به نونیز گفتیم آرام هستیم؛

کلوپ: این مشکل برای مسی و رونالدو هم رخ می‌دهد

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، مدعی شد مشکلات فعلی این باشگاه برای همه رخ می دهد.

کلوپ: این مشکل برای مسی و رونالدو هم رخ می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول فردا شب در شرایطی پذیرای گلاسکو رنجرز خواهد بود که در دو هفته ابتدایی این فصل لیگ قهرمانان سه امتیاز گرفته و در رده سوم جدول گروه اول مسابقات قرار دارد. یورگن کلوپ، سرمربی باتجربه لیورپول، در نشست خبری پیش از این دیدار مدعی شد حتی فوق ستاره هایی مانند لیونل مسی و کریستیانو رونالدو نیز گاهی اعتماد به نفس خود را از دست می دهند.

یورگن کلوپ گفت: "بازی خوبی در انتظارمان است و رنجرز نیز تیمی باکیفیت است که در این فضای خوب به میدان خواهد رفت. ما نیز خودمان را برای این دیدار آماده خواهیم کرد. مردم می پرسند که چگونه این بازیکنان اعتماد به نفس ندارند؟ آیا فکر می کنیم کریستیانو رونالدو در حال حاضر در اوج اعتماد به نفس قرار دارد؟ 

1742650

برای همه ما این اتفاق می دهد و حتی شرایط برای لیونل مسی در فصل گذشته نیز تقریبا به همین ترتیب بود. ما باید برای بهبود این شرایط تلاش کرده، گامی در جهت درست برداریم و برای تغییر شرایط آماده باشید. 2-0 عقب افتادن اعتماد به نفس تیم را کم می کند. در ورزش های انفرادی، شاید بتوانید با خودتان مبارزه کرده و از این مرحله عبور کنید، اما در ورزش تیمی همه ما باید با هم این کار را انجام دهیم و همین مسئله، کار را کمی پیچیده تر می کند.

عملکرد نامطلوب خط دفاعی لیورپول؟ وقتی مشکلی را تشخیص داده و فکر می کنید راه حل دارید، انتظار دارید این علاج آنی و تاثیرگذار باشد، این شرایط در فوتبال هرگز اینگونه نیست. دفاع کردن یک هنر است و ما برای مدت طولانی خیلی خوب کار کردیم. اما وقتی شرایط خوب پیش نمی روید، متوجه می شوید که باید به اصول اولیه بازگردید.

شرایط داروین نونیز در لیورپول؟ اوضاع خوب بوده و البته او نیز مانند دیگر بازیکنان جدید، هنوز در حال تطبیق یافتن با شرایط است. وقتی بازیکنی راهی تیمی می شود، همه در مورد او صحبت کرده و می خواهند فورا درخشان ظاهر شوند، اما هر از گاهی اتفاق می افتد و گاهی اوقات نیز نه. همین دیروز گفتگوی طولانی با داروین نونیز و پپ لیندرز داشتیم، زیرا اسپانیایی یا پرتغالی من هنوز خیلی خوب نیست و ما فقط به نونیز گفتیم که کاملا آرام هستیم. بنابراین در شرایط فعلی، نکته مهم این است که نگران نباشیم."

دیدگاه‌ها