کد خبر : 1846376 | 11 مهر 1401 ساعت 17:20 | 34.4K بازدید | 20 دیدگاه

او بود که حمله کرد، نمی‌توانند انکار کنند؛

ترابپور: آقای مومنی مربی شما زنجیر پاره کرده بود!

حسین ترابپور مربی تیم فوتبال گل‌گهر پاسخ تندی به مصاحبه محمد مومنی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال داده است.

ترابپور: آقای مومنی مربی شما زنجیر پاره کرده بود!

به گزارش "ورزش سه"، حواشی بازی‌های استقلال و گل‌گهر به دلیل رفتار عجیب ساپینتو پس از کارت قرمز امیر عرب‌براقی همچنان ادامه دارد و در آخرین اظهارنظر حسین ترابپور دروازه‌بان اسبق استقلال در گفت‌وگویی با خبرنگار ما به حرف‌های محمد مومنی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال واکنش نشان داده که موضع تندی علیه دستیاران امیر قلعه‌نویی اتخاذ کرده است.
گفت‌وگوی تند حسین ترابپور علیه مربی تیم فوتبال گل‌گهر را در ادامه می‌خوانید.

*برای باشگاه بزرگ  استقلال احترام قائلم اما ...
من نمی‌فهمم چرا آقای مومنی چنین حرفی زده‌اند که مربیان گل‌گهر زنجیر پاره کرده‌اند. من فقط می‌خواهم بگویم برای باشگاه بزرگ استقلال که من چندین سال به عنوان بازیکن و مربی در آنجا بوده‌ام؛ احترام خاصی قائلم ولی اجازه نمی‌دهم کسی در هیئت مدیره باشگاه بیاید و به کادر فنی گل گهر توهین کند و بگوید مربیان گل‌گهر زنجیر پاره کرده‌اند. من فکر می‌کنم زنجیر را مربی استقلال پاره کرده بود که به سمت نیمکت ما آمد و قصد درگیری داشت.

1749978

*ساپینتو بود که حمله کرد؛ نمی‌توانند انکار کنند
به نظرم اگر باشگاه استقلال پس از اتفاقات ورزشگاه سیروس قایقران در دیدار با ملوان جلوی مربی‌اش را می‌گرفت این اتفاقات تکرار نمی‌شد. او باعث چنین جنجالی شد و میلیون‌ها بیننده این صحنه‌ها را دیدند. او بود که به سمت نیمکت ما حمله کرد؛ نمی‌توانند چنین چیزی را انکار کنند.

*ساپینتو زنجیر پاره کرده بود آقای مومنی 
مگر اینجا چاله میدان است آقای ساپینتو یا فکر کردید کشورهای دیگر است که هر کاری خواستید انجام بدهید. نخیر اینجا ایران است و همه مربیان به یکدیگر احترام می‌گذارند. ایشان روی نیمکت به مربی ما توهین کرد و چون مربی ما زبان پرتغالی  بلد بود متوجه شد وگرنه من شخصا متوجه نشده بودم. برای همین می‌خواهم بگویم متاسفم برای کسانی که از این فرد حمایت می‌کنند و می‌گویند مربیان گل‌گهر زنجیر پاره کرده بودند؛ نخیر باز هم می‌گویم زنجیر را ایشان پاره کرد آقای مومنی که به سمت مربیان ما حمله کرد.

دیدگاه‌ها