کد خبر : 1846409 | 11 مهر 1401 ساعت 20:31 | 24.7K بازدید | 15 دیدگاه

مارکوس آلونسو:

فردا شب بارسلونا بخت اول پیروزی نیست

مارکوس آلونسو، مدافع جدید بارسلونا، مدعی شد تیمش فردا شب بازی دشواری مقابل اینتر خواهد داشت.

فردا شب بارسلونا بخت اول پیروزی نیست

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا و اینتر هر دو از دو بازی اول خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان تنها سه امتیاز کسب کرده اند و تقابل های متوالی این دو نقش مهمی در تعیین تیم های صعود کننده از این گروه خواهد داشت. مارکوس آلونسو، مدافع اسپانیایی بارسلونا، در نشست خبری پیش از این دیدار حاضر شده و تاکید کرد هنوز نمی تواند این تیم را از مدعیان اصلی قهرمانی در این فصل لیگ قهرمانان دانست.

مارکوس آلونسو گفت: "یک بازی مهم مقابل یک رقیب بسیار تاکتیکی، فیزیکی و با کیفیت در ایتالیا داریم. اما ما در مقطع خوبی آماده این دیدار شده و از اهمیت سه امتیاز بازی فردا شب آگاه هستیم. فکر نمی‌کنم ما بخت اول کسب پیروزی باشیم، اینتر رقیب بزرگی است و بازی سختی در انتظار بارسلونا خواهد بود. فکر می کنم کم کم دارم خود را با تیم جدید، سرمربی و هم تیمی هایم وفق می دهم، اما خوشحالم و وظیفه من است زمانی که مربی به من نیاز دارد، با تمام توان برای بارسلونا به میدان بروم.

1749981

من سه سال در فلورانس و ترکیب فیورنتینا بازی کردم و شایعاتی در تابستان برای بازگشت به ایتالیا وجود داشت، اما وقتی گزینه بارسلونا برایم مطرح شد به پیشنهادات دیگر حتی گوش نکردم. البته خیلی زود است که در مورد فتح لیگ قهرمانان صحبت کنیم. ابتدا باید بگویم فردا یک بازی بسیار مهم داریم و اگرچه شرایط تیم خوب است، اما برای صحبت در مورد احتمال کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمی زود است.

درخشش رابرت لواندوفسکی در بارسلونا؟ من مقابل او بازی کرده و شرایط دشواری داشتم، پس از درخشش روبرت در ترکیب تیم تعجب نمی کنم. اگر او بهترین نباشد، یکی از بهترین مهاجمان جهان است. امیدواریم او به همین منوال ادامه دهد، زیرا لواندوفسکی بازیکنی بسیار مهم برای ما محسوب می شود."

دیدگاه‌ها