کد خبر : 1846411 | 11 مهر 1401 ساعت 20:33 | 17.1K بازدید | 18 دیدگاه

ژاوی: باخت 2010 به اینتر؟ به فکر انتقام نیستیم

ژاوی، سرمربی بارسلونا، در آستانه دیدار تیمش با اینتر در لیگ قهرمانان اروپا در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.

ژاوی: باخت 2010 به اینتر؟ به فکر انتقام نیستیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فردا به ایتالیا می‌رود تا سومین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان را مقابل اینتر برگزار کند.

بارسلونا اولین بازی خود در این رقابتها را با پیروزی 5-1 مقابل ویکتوریا پلژن آغاز کرد ولی در بازی دوم که حساس‌ترین بازی این گروه بود مقابل بایرن مونیخ 2-0 شکست خورد. شاگردان ژاوی حالا قصد دارند برای جبران شکست مقابل بایرن فردا شب در خانه اینتر حریف‌شان را مغلوب کرده و شانس خود برای صعود را افزایش دهند.

ژاوی در آستانه بازی فردا در یک کنفرانس خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

1749985

بازی با اینتر
سازگار شدن با سبک بازی حریف با تغییر دادن عواملی که باعث می‌شود ما به حریف برتری داشته باشیم فرق دارد. من نمی‌خواهم چیزهایی که باعث برتری ما است را تغییر بدهم. هدف ما این است که به حریف برتری داشته باشیم و این برتری را بیشتر کنیم. 
حریف ما اینتر است که یک تیم قوی است. آنها با سیستمی بازی می‌کنند که با همه تیمهایی که تا حالا مقابل ما ایستاده‌اند فرق دارد. ما شکست مقابل بایرن را فراموش کرده‌ایم.

صدرنشینی در لالیگا
صدرنشینی از نظر روحی برای ما خیلی خوب بود و باعث شد به خودمان باور پیدا کنیم. ولی فردا داستان دیگری است. ما در بازی قبلی در مونیخ نتوانستیم گل بزنیم. حالا وقت آن است که در لیگ قهرمانان هم خودمان را نشان بدهیم.

نقش لواندوفسکی در نیمی از گلهای بارسلونا
آمار همین است و نشان می‌دهد او چقدر موثر است. باید به سایر بازیکنان هم کمک کنیم تا در گلزنی مشارکت بیشتری داشته باشند. ولی ما از گلهای لوا خوشحالیم و او را تشویق هم می‌کنیم. بقیه بازیکنان هم باید آمار گلزنی‌شان را بالا ببرند.

بازی با اینتر یادآور نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ 2010
من احساس انتقام ندارم. من به عنوان مربی به اینجا آمده‌ام. ما آن سال اینجا باختیم و بازی ما خیلی پر حرف و حدیث بود. بله، آن بازی برای ما خاطره تلخی است ولی حالا شرایط تفاوت کرده و بازی دیگری در پیش است.

بازگشت مسی به بارسا
باید ببینیم چه پیش می‌آید. من مسی را خیلی دوست دارم و برایش آرزوی موفقیت دارم. ولی به نظرم الان وقت مناسبی برای صحبت کردن در این باره نیست. این به نفع مسی نیست.

لالیگا دشوارتر است یا چمپیونزلیگ؟
به نظرم چمپیونزلیگ دشوارتر است. ولی در چمپیونزلیگ همیشه بهترین تیمها قهرمان نمی‌شوند. اما لالیگا منصفانه‌تر است. در چمپیونزلیگ جزئیات است که در هر بازی می‌تواند سرنوشت یک تیم را مشخص کند.

دیدگاه‌ها