کد خبر : 1846413 | 11 مهر 1401 ساعت 20:45 | 57.8K بازدید | 3 دیدگاه

سرمربی سویا هنوز اخراج نشده پیشنهاد دریافت کرد

درحالیکه خولن لوپتگی در آستانه اخراج از سویا قرار دارد او قبل از رسمی شدن اخراجش یک پیشنهاد دریافت کرده است.

سرمربی سویا هنوز اخراج نشده پیشنهاد دریافت کرد

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه سویا برای بازی روز چهارشنبه در لیگ قهرمانان مقابل دورتموند آماده می‌شود خولن لوپتگی، سرمربی این تیم، به دلایل نتایج ضعیف در شروع فصل جاری با خطر اخراج مواجه است.

اما جالب اینجا است درحالیکه او هنوز به صورت رسمی از سمتش برکنار نشده است برای او پیشنهادی از راه رسیده تا مربیگری را در لیگ برتر انگلیس ادامه دهد. باشگاه ولورهمپتون که در روزهای گذشته سرمربی‌اش برونو لاژه را اخراج کرده حالا قصد دارد لوپتگی را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کند.

رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند نقش ژرژ مندس، مدیر برنامه‌های لوپتگی، در ترغیب ولوز برای ارائه پیشنهاد به او نقش بسیار مهمی بوده است.

1750005

یکی از مشکلات سویا برای اخراج لوپتگی این است که در صورت قطع یک‌طرفه همکاری با او در میانه فصل، این باشگاه باید دستمزد یک سال کامل را به مربی‌اش پرداخت کند.

درحالیکه به نظر می‌رسد اخراج لوپتگی قطعی است سویا هم بی‌کار ننشسته و گزینه‌هایی را برای جانشینی او در نظر گرفته است. رسانه‌های اسپانیایی امروز اعلام کردند شانس خورخه سامپائولی برای هدایت سویا بیشتر از سایر گزینه‌ها است.

با توجه به اینکه بازی روز چهارشنبه سویا مقابل دورتموند در لیگ قهرمانان برای این تیم اسپانیایی در این رقابتها اهمیتی بسیار دارد مدیران باشگاه مایل نبودند در روزهای گذشته ریسک کرده و او را اخراج کنند. به نظر می‌رسد فارغ از نتیجه دیدار مقابل دورتموند، بعد از این بازی شاهد اخراج لوپتگی خواهیم بود.

دیدگاه‌ها