کد خبر : 1846414 | 11 مهر 1401 ساعت 21:05 | 16.1K بازدید | 13 دیدگاه

ایگواین اعلام کرد؛ در پایان این فصل بازنشسته می‌شوم

گونزالو ایگواین، ستاره آرژانتینی اینترمیامی، می‌گوید در پایان فصل جاری رسما با فوتبال خداحافظی کرده و بازنشسته خواهد شد.

ایگواین اعلام کرد؛ در پایان این فصل بازنشسته می‌شوم

به گزارش "ورزش سه"، گونزالو ایگواین امروز در یک کنفرانس خبری اعلام کرد در پایان فصل 2022 لیگ MLS آمریکا بازنشسته شده و با فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

ایگواین 34ساله دوران فوتبالی پرافتخاری داشته و با هفت باشگاه موفق شده جام‌های متعددی بدست بیاورد. این ستاره آرژانتینی سابقه بازی در ریورپلاته، رئال مادرید، ناپولی، یوونتوس، چلسی، میلان و اینترمیامی را دارد. ایگواین تا اینجا 17 سال را به عنوان فوتبالیست حرفه‌ای پشت سر گذاشته است.

1750006

ایگواین با پیراهن تیم ملی کشورش، آرژانتین، هم در سه جام جهانی حضور داشته و از جمله در فینال جام جهانی 2014 از آغاز به میدان رفت. او برای آلبی‌سلسته 71 بازی انجام داده و 31 گل ملی به ثمر رسانده است. او در یک دهه گذشته در کنار لیونل مسی و آنخل دی‌ماریا یکی از ستاره‌های اصلی آرژانتین بود.

این ستاره آرژانتینی در کنفرانس خبری امروزش که در آمریکا برگزار شد گفت:" بالاخره وقتش رسیده که با فوتبال خداحافظی کنم. حرفه‌ای که چیزهای زیادی به من داده و من مفتخرم که با این ورزش زندگی کردم و با روزهای خوب و روزهای نه چندان خوبش بزرگ شدم و زندگی کردم. من اعلام می‌کنم که در پایان فصل 2022 لیگ MLS کفش‌ها را آویخته و با فوتبال خداحافظی می‌کنم".

دیدگاه‌ها