کد خبر : 1846454 | 12 مهر 1401 ساعت 11:34 | 11K بازدید | 6 دیدگاه

گری نویل:

فودن ستاره انگلیس است و باید در جام جهانی باشد

گری نویل، بازیکن سابق منچستریونایتد، از عملکرد درخشان فیل فودن در ترکیب منچسترسیتی تمجید کرد.

فودن ستاره انگلیس است و باید در جام جهانی باشد

به گزارش "ورزش سه"، فودن یکی از بازیکنان کلیدی منچسترسیتی در جریان پیروزی پر گل 3-6 برابر منچستریوناید بود و موفق شد سه گل از گل‌های تیمش در این بازی را به ثمر برساند. 
این بازیکن در طول فصل گذشته و از ابتدای فصل جدید عملکرد قابل توجهی را در ترکیب تیم پپ گواردیولا ارائه کرده که از چشم کارشناسان و فوتبال‌دوستان پنهان نمانده است. 
در فاصله کمتر از دو ماه تا آغاز رقابت‌های جام جهانی، بسیاری معتقدند که این بازیکن باید بدون‌شک در ترکیب اصلی تیم ملی انگلیس برای رویارویی با تیم ملی ایران قرار بگیرد. 

1720271
نویل در این باره گفت:«من احساس بسیار خوبی نسبت به بازیکنان حاضر در خط حمله انگلیس دارم. من بسیاری از این بازیکنان را دوست دارم اما اگر نتوانیم جایی برای فودن در ترکیب اصلی تیم ملی پیدا کنیم، به نظر من به مشکلی جدی خواهیم خورد.»
این بازیکن سابق تیم ملی انگلیس با اشاره به درخشش فودن در ترکیب سیتی اضافه کرد:« او استعداد درخشان این نسل است. او از این نظر در سطحی کاملا متفاوت با سایر بازیکنان قرار دارد. نبود او در ترکیب از نظر من حتی از نبود ترنت الکساندر آرنولد نیز اشتباه‌تر است.»
فودن از زمان درخشش در ترکیب سیتی بارها به اردوی تیم ملی انگلیس نیز دعوت شده اما نکته عجیب اینجاست که او نتوانسته است نمایش خوبش در اتحاد را در ترکیب سه شیرها تکرار کند.

 

دیدگاه‌ها