کد خبر : 1846461 | 12 مهر 1401 ساعت 11:48 | 17.8K بازدید | 2 دیدگاه

فیکایو توموری:

زلاتان باعث شد به بازیکن بهتری تبدیل شوم

فیکایو توموری، مدافع میلان، می‌گوید بازی برابر زلاتان ابراهیموویچ در تمرینات به بهبود عملکرد او کمک کرده است.

زلاتان باعث شد به بازیکن بهتری تبدیل شوم

به گزارش "ورزش سه"، توموری در تابستان 2021 تصمیم گرفت از چلسی جدا شود و به صورت قرضی به میلان برود تا شاید فرصت بیشتری برای بازی داشته باشد. 
این تصمیم جسورانه به سود این بازیکن تمام شد و او موفق شد 72 بازی در ایتالیا انجام دهد و جام قهرمانی این لیگ را  نیز به همراه روسونری بالای سر ببرد. 
این مدافع 24 ساله معتقد است که بازی در کنار ابراهیموویچ باعث شده که او به بازیکن بهتری نسبت به گذشته تبدیل شود و بازی منطقه‌ای و اخلاق کاری او با پیشرفت قابل توجهی همراه شده است. 

1750056
توموری در این‌باره به خبرنگاران گفت:« تمرین برابر زلاتان به این معناست که شما نمی‌توانید چیزی را آسان بگیرید چون در این صورت، او 10 گل به شما خواهد زد. بنابراین باید کمی سرسخت‌تر باشید. مشخصا داشتن بازیکنی مانند او که برابر بهترین بازیکنان دنیا بازی کرده باعث شد که من به مدافع بهتری نسبت به گذشته تبدیل شوم.»
این ملی‌پوش انگلیسی با اشاره به ویژگی‌های این ستاره سوئدی اضافه کرد:« او شخصیتی کامل است. حضور او در رختکن میلان، خصوصا در فصل گذشته که در اکثر هفته‎‌ها مصدوم بود، باعث شد که ما تاثیر او روی تیم را ببینیم. او صرفا با حضورش در این تیم و در کنار بازیکنان و سبک نگاهش به بازی کمک بسیاری به ما کرد و این موضوع به خوبی برای تمامی بازیکنان مشهود بود.»

 

دیدگاه‌ها