کد خبر : 1846468 | 12 مهر 1401 ساعت 12:16 | 4.4K بازدید | 1 دیدگاه

صلاح دیدند این بازی من کاپیتان باشم

بزرگ در پاسخ به رجبی: کِی وقت‌کُشی کردیم؟

شروین بزرگ که در جدال با فولاد خوزستان با بازوبند کاپیتانی این تیم برابر حریف حاضر شد، نسبت به گلایه حریف مبنی بر وقت‌کشی نارنجی‌پوشان واکنش نشان داد.

بزرگ در پاسخ به رجبی: کِی وقت‌کُشی کردیم؟

به گزارش "ورزش سه"، تساوی خانگی فولاد خوزستان مقابل مس کرمان همچنان با انتقاداتی از سوی حریف جنوبی مبنی بر وقت‌کشی شاگردان فرزاد حسین‌خانی همراه است. در این رابطه شروین بزرگ، مهاجم نارنجی‌پوشان مدعی است که تیمش در این دیدار با انجام نمایشی جوان‌مردانه به دنبال سود بردن از موقعیت‌های خود و برتری خارج از خانه بوده است.

مهاجم شمالی مس کرمان، درباره عملکرد تیمش مقابل فولاد می‌گوید: واقعاً بازی سخت و فشرده‌ای بود. تیم ما با برنامه در زمین حاضر شد و تیم حریف موقعیتی نداشت. اما تیم ما 2 یا 3 موقعیت خوب داشت که اگر باهوش‌تر عمل می‌کردیم، برنده می‌شدیم. به هر حال یک امتیاز از چنین بازی سختی و در خانه حریف بد نیست. منتهی کسب 3 امتیاز این مسابقه دور از دسترس ما نبود که متاسفانه میسر نشد.

وی درباره اینکه مقابل تیم سابقش به عنوان کاپیتان مس وارد زمین مسابقه شد، گفت: واقعیت نتیجه گرفتن تیم برایم مسئله مهم‌تری است و اینکه من کاپیتان باشم یا نباشم خیلی مهم نیست. در این بازی با توجه به غیبت آرمان شهدادنژاد، کاپیتان اول تیم، کادر فنی و آقا فرزاد صلاح دانستند که بنده کاپیتان تیم باشم و انجام وظیفه کردم. ما یک تیم فوق‌العاده هستیم و همه در کنار هم به دنبال موفقیت نام مس هستیم.

1750063

شروین بزرگ در واکنش به اعتراض حریف نسبت به وقت‌کشی مس کرمان گفت: شما بروید فیلم بازی را نگاه کنید. واقعاً چنین چیزی نبود. فقط 2 مرتبه گلر ما یک‌بار نیمه اول و یک دفعه نیمه دوم روی زمین افتاد که هر دوبار مصدوم بود. حتی در نیمه دوم به علت شدت مصدومیت قصد داشت تعویض شود. با این وجود داور 8 دقیقه وقت تلف شده منظور کرد. من در طول بازی هیچ وقت‌کشی ندیدم. شاید آنها به خاطر ذهنیتی که از بازی‌های گذشته‌شان دارند این‌طور صحبت کردند. البته آنها موقعیت آنچنانی هم نداشتند که بخواهند گلزنی کنند.

وی در پایان درباره تقابل این هفته تیمش مقابل هوادار تهران گفت: بازی با هوادار را نباید دست کم بگیریم. آنها با وجود شکست مقابل سپاهان این تیم را اذیت کردند. ما باید تمام تلاش‌مان را برای این مسابقه انجام بدهیم تا در این مسابقه برنده باشیم. بعد از چند هفته که کسب پیروزی نکردیم، قصد داریم این هفته برنده باشیم و دل هواداران خودمان را شاد کنیم.

دیدگاه‌ها