کد خبر : 1846471 | 12 مهر 1401 ساعت 12:32 | 42.8K بازدید | 22 دیدگاه

ادعای رسانه معروف انگلیسی؛

مهدی طارمی- چلسی؛ هر روز جدی‌تر از قبل

بعد از ابولا، حالا رسانه معروف انگلیسی یعنی Football London نیز از علاقه باشگاه چلسی به جذب مهدی طارمی خبر داده است.

مهدی طارمی- چلسی؛ هر روز جدی‌تر از قبل

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر بود که رسانه معروف و پرتغالی ابولا از علاقه باشگاه چلسی به جذب ستاره ایرانی پورتو یعنی مهدی طارمی خبر داد. در حقیقت گزارش‌ها حاکی از آن بود که استعدادیاب‌های باشگاه چلسی پیروزی 4-1 پورتو مقابل براگا را از نزدیک تماشا کرده و یکی از دلایل حضور آنها در این دیدار مهدی طارمی بوده است.

آبی‌های لندن در روزهای پایانی نقل و انتقالات تابستانی برای به خدمت گرفتن این ملی‌پوش ایرانی تلاش کردند اما باشگاه پورتو با توجه به اهمیت بالای مهدی طارمی برای آن ها تمایلی به فروش این بازیکن نشان نداد.

در نهایت باشگاه چلسی تصمیم گرفت که پیر امریک اوبامیانگ را از بارسلونا به خدمت بگیرد اما گزارش‌ها حاکی از آن است که آبی‌های لندن همچنان علاقه‌مند به جذب مهدی طارمی هستند که هنوز دو سال از قراردادش با پورتو باقی مانده است.

1735932

بعد از ابولا حالا رسانه معروف انگلیسی و نزدیک به باشگاه چلسی یعنی Football London نیز تایید کرده که اصلی‌ترین هدف باشگاه چلسی برای اعزام استعدادیاب‌های خود به پرتغال دیدن بازی مهدی طارمی بوده است.

بنا بر ادعای این رسانه مطرح انگلیسی نه تنها بعد از ناکامی در جذب مهدی طارمی در نقل و انتقالات تابستانی اخیر، ‌این باشگاه لندنی بی‌خیال جذب ستاره ایرانی نشده بلکه به شکل جدی‌تری شرایط جذب او را دنبال می‌کند.

طارمی اگرچه در جریان دیدار برابر براگا موفق نشد گلی به ثمر برساند اما یکی از درخشان‌ترین عملکردهای فصل خود را ارائه داد. از طرف دیگر با نگاهی به آمار مهدی طارمی در این فصل که در 10 بازی 7 گل به ثمر رسانده و 4 پاس گل ارسال کرده، می‌توان متوجه شد که چرا این‌قدر چلسی پیگیر جذب اوست.

دیدگاه‌ها