کد خبر : 1846472 | 12 مهر 1401 ساعت 12:34 | 32K بازدید | 9 دیدگاه

پایان همیشگی سهراب و کیانوش در وزنه‌برداری؟

سهراب مرادی و کیانوش رستمی به دلایل مختلف از اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات آسیایی خارج شدند.

پایان همیشگی سهراب و کیانوش در وزنه‌برداری؟

به گزارش "ورزش سه"، دو وزنه‌بردار طلایی المپیک ریو که در سال های اخیر تلاش زیادی برای باقی ماندن در کورس رقابت در تیم ملی ایران داشتند، بعد از گذشت 6 سال همچنان به دنبال بازگشت به سکوی قهرمانی جهان هستند.
سهراب مرادی و کیانوش رستمی که با علی مرادی رییس قبلی فدراسیون وزنه‌برداری به مشکل بر خورده بودند، با حضور سجاد انوشیروانی در راس فدراسیون امیدوار به بازگشت شدند. حضور این دو وزنه بردار باتجربه در اردوی تیم ملی اما خیلی اتفاقات خوبی را در بر نداشت و در نهایت منجر به خط خوردن هر دو نفر از ترکیب تیم ملی شد. 
حسین رضازاده، عضو کمیته فنی فدراسیون وزنه‌برداری در این خصوص به فارس گفت: "سهراب مرادی به دلیل مصدومیت و جراحی که بر روی کتف خود انجام داده بود با هماهنگی‌هایی که با سرمربی تیم ملی داشت به اردوی تیم ملی در بابلسر اضافه نشد تا زیر نظر پزشک خود درمان شود. کیانوش رستمی هم در اردوی تیم ملی حضور داشت، اما با توجه به توضیحات سرمربی تیم ملی در جلسه کمیته فنی و به حد نصاب نرسیدن رکورد این وزنه برداران از رقابت های آسیایی خط خوردند. حتی سرمربی تیم ملی و کمیته فنی فدراسیون این تصمیم را گرفت تا این 2 وزنه‌بردار در لیست رقابت های جهانی حضور داشته باشند. سرمربی و فدراسیون این فرصت را برای این 2 ورزشکار ایجاد کردند تا در اردوهای تیم ملی حضور داشته باشند در ادامه اگر با تمرینات خود به رکورد مورد نظر برسند به مسابقات جهانی اعزام خواهند شد اما اگر نتوانند به حد نصاب رکورد دست پیدا کنند باز هم از اعزام به رقابت‌های جهانی باز خواهند ماند."
با این اوضاع و با توجه به شرایط سنی کیانوش رستمی و سهراب مرادی به نظر می‌رسید این آخرین شانس آن‌ها برای بازگشت به تیم ملی باشد و اگر در ماه‌های آینده اتفاق خاصی رخ ندهد، شاید دیگر شاهد حضور این دو وزنه بردار طلایی ریو در ترکیب تیم ملی نباشیم.

دیدگاه‌ها