کد خبر : 1846473 | 12 مهر 1401 ساعت 12:36 | 10.2K بازدید | 8 دیدگاه

مسخره کنید از نظر من ایرادی ندارد

ربیعی: آقا فیروز بزرگ‌تر است و جواب نمی‌دهم

محمد ربیعی به اظهارات فیروز کریمی در نشست خبری پس از بازی صنعت نفت - مس رفسنجان واکنش نشان داد.

ربیعی: آقا فیروز بزرگ‌تر است و جواب نمی‌دهم

به گزارش ورزش سه، مس رفسنجان در هفته هفتم لیگ برتر، در شرایطی که با یک گل از صنعت نفت آبادان پیش افتاده بود با گل مشکوک به آفساید میرجوان با یک امتیاز زمین را ترک کرد. پس از این مسابقه محمد ربیعی در نشست خبری از اشتباهات داوری گلایه کرد اما فیروز کریمی در پاسخ به اظهارات سرمربی مس پیرامون آفساید بودن گل صنعت نفت گفت: ربیعی نباید در این مورد اظهارنظر کند!

این صحبت‌ کریمی، واکنش محمد ربیعی را در پی داشت و او شب گذشته با آرامش همیشگی خود، در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه فوتبال برتر درباره این مسئله صحبت کرد. سرمربی مس در ابتدا گفت: اشتباهات داوری جزوی از کار است اما گاهی اشتباهات محرز و کاملا تاثیرگذار است. در بازی با نساجی گل قطعی ما را آفساید گرفتند و گل تیم حریف آفساید بود؛ در واقع بازی باید ۲-۰ می‌شد اما ۱-۱ شد. در بازی با گل‌گهر دو پنالتی واضح گرفته نشد؛ در یک متری داور فن کشتی زده شد. در این بازی هم آفساید محرز بود.

وی با تاکید بر دشوار بودن این بازی ادامه داد: مگر در آبادان قرار است چه اتفاقی رخ بدهد؟ مگر قرار است آنجا یک بازی را ۳-۰ ببرید؟ تیم آبادان بسیار قابل احترام است و فضا، جو و سیستم هوایی آنجا هم بازی را سنگین می‌کند.

1750066

ربیعی تصریح کرد: در هفت مسابقه، شش امتیاز با اشتباهات محرز را به تیم مس رفسنجان بدهید و ببینید مس کجای جدول قرار می‌گیرد. می‌‌دانم این اشتباهات برای همه هست اما من به‌عنوان مسئول این تیم باید از آن دفاع کنم. اهل گلایه نیستم و همه من را می‌شناسند اما تمام اعضای تیم و بازیکنان و هواداران از من انتظار دارند. بماند که در کنفرانس خبری بعد از بازی به سخره گرفته شدم اما فلسفه، ادب و شخصیت من احترام به پیشکسوت و بزرگ‌تر است و اگر درباره گل آفساید نفت آبادان هم صحبتی کردم، به عنوان مسئول تیم، وظیفه‌ام بوده است ولی می‌دانم که باید به بزرگترم احترام بگذارم.

او ادامه داد: ما از این بزرگان درس یاد می‌گیریم؛ ایرادی هم نمی‌بینم اما وظیفه داشتم این را بگویم و در قبال تیم‌های رقیب هم جز احترام، کاری نکردم. به نظرم مس رفسنجان در اشتباهات داوری فعلا رتبه اول را دارد و این اشتباهات ما را دچار مشکل کرده است.

ویدئو: 261401

ربیعی در واکنش به صحبت کریمی درباره اینکه مس یک امتیاز گرفت و در رفت گفت: آقای کریمی بزرگ‌تر هستند. هدف من احترام متقابل است. من نه تنها ایشان، بلکه جواب هیچ بزرگ‌تر دیگری را نخواهم داد و احترام آنها واجب است؛ حتما در رفتیم اما فوتبال خوبی بازی کردیم و موقعیت هم داشتیم. هر دو تیم خوب بازی کردند.

سرمربی مس در پایان گفت: زمانی که گل خوردیم دقیقا همزمان با تعویض‌هایمان بود و به نظر من می‌توانست اتفاق دیگری بیفتد. من پاسخی برای کسانی که تیم من یا شخص من را به سخره بگیرند ندارم؛ ایرادی نمی‌بینم. من وظیفه دارم که به بزرگترم‌ احترام بگذارم. تیمم هم باید این را یاد بگیرد به بازیکنانم هم یاد داده‌ام و حتی به همکاران و مسئولین تیمم هم گفته‌ام. ما باید پیام‌آور محبت و اخلاق و احترام باشیم؛ روی بازوی تمام بازیکنان در تمام دنیا و در‌ جام جهانی کلمه ریسپکت دیده می‌شود. من وظیفه دارم به تیم مقابل احترام بگذارم و اگر گلایه‌ای هم دارم، باید با نهایت احترام بیان کنم.

دیدگاه‌ها