کد خبر : 1846481 | 12 مهر 1401 ساعت 12:56 | 15.9K بازدید | 9 دیدگاه

رد اولین پیشنهاد؛ توخل به لورکوزن نه گفت!

پاسخ توماس توخل، مربی آلمانی، به اولین پیشنهاد پس از ترک چلسی منفی بود.

رد اولین پیشنهاد؛ توخل به لورکوزن نه گفت!

به گزارش "ورزش سه"، توخل پس از آغاز نسبتا ضعیفی که از ابتدای فصل جاری با چلسی داشت با تصمیم مدیران این باشگاه نزدیک به یک ماه قبل از هدایت این تیم برکنار شد و گراهام پاتر جای او را گرفت. 
این مربی آلمانی از آن زمان تا به حال هنوز هدایت تیم دیگری را برعهده نگرفته است و حالا زمزمه‌هایی درباره ارائه اولین پیشنهاد رسمی به او شنیده می‌شود. 
اسپورت وان مدعی شده است که مدیران لورکوزن به هیچ وجه از نتایج ضعیف این تیم از ابتدای فصل جدید راضی نیستند و قصد دارند به همکاری با جراردو سیوانه پایان دهند و گزینه اصلی آنها برای جانشینی او توخل بوده است. 

1741200
مدیران این باشگاه بارها به صورت علنی از این مربی سوئیسی حمایت کرده‌اند اما به نظر می‌رسد که طاقت آنها هم به پایان رسیده و قصد دارند به صورت جدی فکری به حال تغییر شرایط این تیم در فصل جدید داشته باشند. 
آنها فصل گذشته موفق شدند در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار بگیرند اما در حال حاضر تنها موفق به کسب پنج امتیاز از هشت بازی شده‌اند که آماری فاجعه‌بار برای این تیم به حساب می‌آید و زنگ خطر را برای آنها به صدا درآورده است. 
اسپورت وان با انتشار خبر پاسخ منفی توخل به لورکوزن مدعی شده است که هنوز مشخص نیست دلیل اصلی این مربی آلمانی برای این تصمیم چه بوده است، این که آیا او قصد دارد مدتی را دور از دنیای فوتبال سپری کند یا تصمیمی برای همکاری با لورکوزن ندارد.

 

دیدگاه‌ها