کد خبر : 1846486 | 12 مهر 1401 ساعت 13:22 | 16.7K بازدید | 2 دیدگاه

بیخود می‌کنید رشته‌ها را تعطیل می‌کنید

حرف‌های تند گرشاسبی در مجمع فوتبال خوزستان

صحبت‌های حمیدرضا گرشاسبی در حاشیه مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال خوزستان سروصدا کرد.

حرف‌های تند گرشاسبی در مجمع فوتبال خوزستان

به گزارش "ورزش سه"، عبدالکاظم طالقانی که مدتی قبل با حکم اداره کل تربیت بدنی استان خوزستان از ریاست هیئت فوتبال عزل شده بود، امروز با برگزاری انتخابات و کسب اکثریت آرا مجددا به سمت خود بازگشت.

مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال خوزستان در شرایطی برگزار شد که بنی تمیم، رئیس اداره کل تربیت بدنی خوزستان که نقش پررنگی در برکناری طالقانی از ریاست هیئت فوتبال داشت، در مجمع حاضر نشد تا همین مسئله واکنش حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد را نیز در پی داشته باشد.

گرشاسبی در این حاشیه این مراسم گفت: وظیفه ماست که همه دست به دست هم بدهیم و کمک کنیم تا اوضاع فوتبال بهتر بشود. من به نوبه خودم به آقای طالقانی برای اعتمادی که مجددا به ایشان شد، تبریک می‌گویم و برای این مسئولیت سنگینی که در این برهه به شما واگذار شد تسلیت می‌گویم.

وی ادامه داد: بدهکار جامعه فوتبال و مردم هستیم. عزیزانی که به عنوان سکانداران فوتبال استان خوزستانی که صادرکننده فوتبال به سایر استان‌ها هستید! یک دست صدا ندارد. آقای طالقاتی به تنهایی نمی‌تواند این چرخ سنگین فوتبال را به سمت جلو حرکت بدهد. اگر‌ همدلی، وحدت و کمک نباشد این اتفاق رخ نمی‌دهد.

او با اشاره به غیبت بنی تمیم گفت: یک نخبه، قهرمان و متخصص ورزشی که سال‌ها در کنار خودم بوده، دکتر بنی تمیم سکاندار ورزش استان شده و مطمئن باشید همه دست به دست هم خواهیم داد و این وحدت و همدلی را ایجاد خواهیم کرد چرا که ما به نونهالان و نوجوانان استان بدهکار هستیم. خداوند حاضر و ناظر بر اعمال ماست و نمی‌توانیم کم‌فروشی کنیم و بگوییم چون پول نیست پس ما کار نمی‌کنیم، نمی‌توانیم بگوییم چون زمین نیست پس باید بنشینیم. ما مسئول هستیم.

1750093

مدیرعامل فولاد تصریح کرد: من در حال حاضر در باشگاه فولاد هستم. در مقطعی که آقای دهکردی، بزرگ فوتبال به عنوان مدیرعامل حضور داشت، باشگاه فولاد هشت ملی‌پوش در تیم‌های ملی داشت. الان کجا هستیم؟ مگر آقای طالقانی به تنهایی می‌تواند؟ مگر وظیفه ایشان است که ملی‌پوش تربیت کند؟

گرشاسبی سپس گفت: آقای قنبرزاده و آقای طالقانی! حق گرفتنی است. مگر یک مدیر که کارخانه یا شرکتی در دست دارد، اجازه دارد که رشته‌ها را کم کند؟ بیخود می‌کند. مگر می‌تواند دست رد به سینه نوجوانان استانی که ۸۰ درصد منابع کشور را در اختیار دارد بزند؟ مگر اجازه دارد بگوید این رشته تعطیل و آن رشته نباشد و این باشد؟ منِ گرشاسبی اگر بمانم خیانت کرده‌ام. از امروز یاعلی بگویید. روسای هیئت‌های فوتبال استان‌ها، باشگاه‌ها و نمایندگان عزیز همه باید حرکت کنیم. این اختلافات و فاصله‌ها به نفع چه کسی است؟ زمانی که ما بودیم چند ورزشگاه ساخته شد؟ همه مثل‌ نگین می‌‌درخشید؛ آقای طالقانی شاهد است که بیش از ۵۰ زمین فوتبال ساختیم. ما به لحاظ اینکه این اعتبارات در اختیار باشد، آقای عامری گلستان را به هیئت فوتبال استان آوردیم و در تمام شهرستان‌ها و خیلی از روستاها زمین فوتبال ساخته شد. الان همه فشارها روی فولاد است؛ امکانات و پول نیست اما دلیل نمی‌شود.

وی افزود: به نظر من باید کمک کنیم و یقه مسئولین را بگیریم. آن شخصی که مسئول است و در حال حاضر در استان صنعتی حضور دارد باید کمک کند. انتظار ویژه من استاندار است که اتاق فکر ورزش را راه بیندازد و امکانات در اختیار جوانان و نوجوانان و مردم قرار بگیرد. خوزستان باید بدرخشد و همیشه هم درخشیده است. سهم عظیمی از تیم‌های ملی از خوزستانی‌ها متشکل شده بود اما الان عقب هستیم. باید حرکت کنیم. خود من هم عهده بسته‌ام هرجا نتوانم چرخ را به جلو حرکت بدهم، خیانت نکنم و نمانم. اینکه کوپن خودم را برای ماندن خرج کنم‌ خیانت است. دعایی هست که انشاالله کمک کند؛ "خدایا مشکلات را بر ما آسان گردان".

دیدگاه‌ها