کد خبر : 1846497 | 12 مهر 1401 ساعت 14:05 | 10.3K بازدید | 3 دیدگاه

ایمان صادقی توضیح می‌دهد؛

علت اعتراض شدید ملوانی‌ها به راکی!

دروازه بان باتجربه ملوان می گوید این تیم عملکرد خوبی تا به اینجای کار داشته و بدبیاری ها باعث شده نتایج دلخواه را کسب نکنند.

علت اعتراض شدید ملوانی‌ها به راکی!

به گزارش "ورزش سه"، ملوان انزلی مقابل آلومینیوم اراک یک بر صفر شکست خورد تا همچنان در ثبت اولین برد ناکام باقی بماند. ایمان صادقی در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: ما در شرایط بازی خوب بودیم و در نیمه دوم بهتر هم شدیم. چون چند وقت لیگ تعطیل بود در نیمه اول آنطور که باید نتوانستیم بازی کنیم. در نیمه اول اشتباه فردی داشتیم که برای هر بازیکنی پیش می آید و پنالتی دادیم و دروازه مان باز شد و همان پنالتی نتیجه بازی را تعیین کرد. در نیمه دوم حتی موقعیت تک به تک داشتیم که اگر تبدیل به گل می‌شد آن نتیجه رقم نمیخورد.
او در مورد صحنه پنالتی اینگونه توضیح داد: من فکر میکردم محمد زاده سمت راست بزند و تصمیم گرفتم زودتر حرکت کنم، برخلاف مواقع قبلی که تا آخرین لحظه می ایستادم اما یک گام زودتر رفتم و در نهایت بازیکن حریف تصمیم گرفت وسط بزند. آلومینیوم هم به سه امتیاز نیاز داشت و آن پنالتی روزی آن بازیکن بود. حریف موقعیت های دیگری هم داشت که همه آنها را گرفتم اما پنالتی ۵۰-۵۰ است. 
وی در همین رابطه اضافه کرد: نمیدانم چرا اینقدر بد شانسی می آوریم؟ در بازی قبلی گل به خودی دریافت کردیم، تا به اینجای کار دو پنالتی دادیم. جایگاهی که داریم حق ملوان نیست، خوب فوتبال بازی و موقعیت ایجاد می کنیم؛ امیدوارم به هدفی که داریم برسیم و بدشانسی ها تمام شود. در بازی با صنعت نفت آبادان محکوم به کسب سه امتیاز هستیم. تا اینجا هم بیش از اندازه شرمنده هواداران شدیم.
صادقی در مورد قضاوت داور و اعتراضات نیمکت دو تیم گفت: بازی خیلی از جریان می‌افتاد و در یک صحنه توپ به دست بازیکن حریف خورد. وقتی یک تیم معترض می شود سوت های بعدی فشار وارد میکند. درست است که آقای زارع هم یک بار اعتراض کرد؛ به هر حال او هم تحت فشار است و دوست دارد تیمش نتیجه بگیرد. ما برای آقای راکی احترام قائل هستیم و بی احترامی نکردیم اما سوت های آخر بازی تیم ما را عصبی کرد و نیمی از آن به خاطر اعتراضات پیاپی نیمکت حریف بود. قبل از اینکه توپ به دست بازیکن حریف بخورد داور قضاوت خوبی داشت و در مورد صحنه های بعد از آن نیز بهتر است کارشناسان داوری نظر بدهند.
صادقی که تجربه کار با فیروز کریمی را دارد در مورد دیدار با تیم صنعت نفت آبادان افزود: یک نیم فصل در همین تیم ملوان شاگرد آقای کریمی بودم. همه روی او شناخت دارند ولی با تمام احترامی که قائلیم محکوم به برد هستیم. امیدوارم هم کمتر اشتباه کنیم و هم اینکه بدبیاری ها دست از سر ما بردارد.

دیدگاه‌ها