کد خبر : 1846498 | 12 مهر 1401 ساعت 14:08 | 9.6K بازدید | 4 دیدگاه

تیغ اخراج بیخ گلوی سرمربی محبوب آزمون

پرتغال آخرین سفر اروپایی مرد سوئیسی با لورکوزن؟

دیدار امشب لورکوزن برابر پورتو ممکن است به آخرین رقابت اروپایی این سرمربی با لورکوزن تبدیل شود.

پرتغال آخرین سفر اروپایی مرد سوئیسی با لورکوزن؟

به گزارش "ورزش سه" پس از نتایج ضعیف و بسیار دورتر از انتظار لورکوزن در شروع فصل جدید با جراردو سیوانه، سرمربی موفق فصل گذشته‌اش، حالا خطر اخراج این مربی را بیش از هر زمان دیگری تهدید می‌کند.

فرناندو کارو، رئیس 58 ساله باشگاه لورکوزن تزلزل تیمش را بیشتر از این برنمی‌تابد و آن طور که بیلد، نشریه معروف آلمانی خبر داده به صورت علنی پیروزی مقابل پورتو و شالکه را به عنوان ضمانت بقای سرمربی سوئیسی روی نیمکت لورکوزن به او گوشزد کرده است.

او دیروز هم در اظهار نظری گفته بود که ما ساده‌لوح نیستیم و اگر برای هر موقعیتی آماده نباشیم، یعنی کارمان را درست انجام ندادیم.

با این حال بنا بر ادعای بیلد، جذب توخل برای لورکوزن در دسترس نیست ولی ادی هوتر و دومنیکو تدسکو مشکلی با حضور روی نیمکت لورکوزن ندارند. سیوانه از زمان سه امتیازی شدن پیروزی در فوتبال، بدترین عملکرد لورکوزن را ثبت کرده و میانگین امتیازی‌اش از تمام سرمربیان قبلی این باشگاه پایین‌تر بوده است. با این حال، مدیر باشگاه کیفیت کار سیوانه را زیر سوال نمی‌برد و تنها خواهان تغییر روند نتیجه‌گیری است:" او هنوز مربی ماست زیرا ما واقعاً به او و توانایی هایش ایمان داریم. ما معتقدیم که همه چیز را با او تغییر می دهیم. مربی، تیم را از دست نداد. روحیه تیمی نیز دست نخورده است. در چند بازی بعدی ما باید نگرش متفاوتی از خود نشان دهیم"

خود سیوانه هم مشکلی با فشارها ندارد و می‌داند که عملکرد تیمش جایی برای حمایت باقی نگذاشته اما به رابطه‌اش با مدیران باشگاه مطمئن است و می‌گوید:" من مدت زیادی است که چه به عنوان بازیکن و چه به عنوان مربی در این حرفه هستم. فکر نمی‌کنم غیرحرفه‌ای باشد که این وضعیت بارها و بارها مورد ارزیابی مجدد قرار گیرد تا از چشم‌انداز کلان غافل نشویم. باشگاه همیشه به من ابراز اعتماد کرده وگرنه من آنجا نبودم. این طبیعی است که روزنامه نگاران مدام سوال بپرسند. اما من می توانم شخصا با این وضعیت کنار بیایم و روی کارم تمرکز کنم."

در نهایت باید دید در مسابقه امشب لورکوزن برابر پورتو چه نتیجه‌ای رقم می‌خورد اما آنچه بدیهی است، شکست در این مسابقه می‌تواند به معنای پایان کار سیوانه در لورکوزن باشد.

دیدگاه‌ها