کد خبر : 1846502 | 12 مهر 1401 ساعت 14:18 | 13.8K بازدید | 4 دیدگاه

گزارش آاس؛

افت محسوس بنزما، کریم بازیکن فصل قبل نیست

آمارها نشان می دهند که کریم بنزما فصل قبل در چنین مقطعی چه از لحاظ گلزنی و چه پاس گل، شرایط کاملا بهتری نسبت به فصل جاری داشت.

افت محسوس بنزما، کریم بازیکن فصل قبل نیست

به گزارش "ورزش سه"، یکشنبه شب همه چیز مهیا بود تا رئال مادرید به دهمین برد متوالی خود دست یابد. حریف اوساسونا بود و کریم بنزما هم پس از سه هفته مصدومیت به ترکیب ثابت رئال برگشته بود. رئال که در هر 9 بازی رسمی فصل خود پیروز شده بود، به دو برد دیگر نیاز داشت تا با رکورد دهه 60 خود برابری کند اما در نهایت با تساوی 1-1 متوقف شد. رئال با گل وینیسیوس در دقیقه 44 پیش افتاده بود ولی در ابتدای نیمه دوم گل مساوی را دریافت کرد.

1749749

رئال در دقیقه 75 به یک ضربه پنالتی هم دست یافت و کریم بنزما پشت توپ ایستاد ولی ضربه او به تیر خورد و در دقایق باقی‌مانده با وجود 10 نفره بودن حریف، میزبان نتوانست گل برتری را بزند. کریم بهترین فرصت را داشت تا گل چهارم خود در لالیگا را بزند اما پنالتی خود را از دست داد. تا به اینجای فصل بنزما توانسته در همه رقابت ها چهار گل بزند و یک پاس گل نیز بدهد. این قطعا آمار بدی در هفت دیداری که به میدان رفته نیست اما در مقایسه با آمار فصل گذشته‌اش پس از انجام هفت بازی، شرایط متفاوت می شود. فصل قبل کریم در هفت بازی توانسته بود هشت گل بزند و هفت پاس گل بدهد.

1743205

در فصل جاری، او تا به اینجا 23.5 درصد گل های رئال را زده و در 29.4 درصد گل های تیمش نقش داشته ولی فصل قبل توانسته بود در چنین مقطعی 36.4 درصد گل های رئال را بزند و در 68.2 درصد گل های تیم نیز تاثیرگذار بود. کریم فصل قبل در مجموع توانست 44 گل بزند و 15 پاس گل بدهد. او آقای گل لالیگا و لیگ قهرمانان شد و شانس اصلی فتح توپ طلای 2022 است. ستاره فرانسوی فصل قبل 37 درصد گل های رئال را زد و در 49.6 درصد گل ها نیز نقش داشت.با همه این اوصاف، در رئال به بنزما و اوج‌گیری او اطمینان دارند و هرچند او در حال حاضر نشانی از روزهای اوج فصل قبل خود را ندارد ولی برای کریم هنوز دیر نشده است.

دیدگاه‌ها