کد خبر : 1846506 | 12 مهر 1401 ساعت 14:41 | 7.1K بازدید | 2 دیدگاه

غیبت 8 داور بزرگ در هفته هشتم لیگ برتر

بازی‌های هفته هشتم لیگ برتر در غیاب تعدادی از داوران باتجربه و سرشناس برگزار خواهد شد.

غیبت 8 داور بزرگ در هفته هشتم لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، کمیته داوران در حالی این هفته از داوران جوان و کمتر شناخته‌شده استفاده خواهد کرد که سوت بازی استقلال و پرسپولیس در اختیار حمید حاج ملک و امیر عرب براقی، دو داور باتجربه لیگ برتر است.

عرب براقی هفته گذشته بازی استقلال - گل‌گهر را قضاوت کرد و حالا حساسترین بازی این هفته بین پرسپولیس و سپاهان نیز با سوت او آغاز خواهد شد تا این داور 30 ساله برای دومین هفته متوالی یک بازی بزرگ را قضاوت کند.

شاید مهمترین غایب این هفته موعود بنیادی‌فر، داور سرلیست بین‌المللی ایران باشد که هفته گذشته در بازی پرسپولیس - تراکتور، به اذعان کارشناسان یک پنالتی اشتباه به سود پرسپولیس اعلام کرد.

همچنین سیدمهدی سیدعلی، علی صفایی، محمدحسین زاهدی فر، علی اصغر مومنی و روح الله شریفی که روز گذشته جواز داوری را با موفقیت در تست آمادگی جسمانی به دست آوردند، غایب خواهند بود و احتمالا از هفته بعد به کار گرفته خواهد شد.

همچنین مرتضی منصوریان داور بین المللی فوتبال ایران که هفته گذشته بازی نساجی و نفت مسجدسلیمان را قضاوت کرد، این هفته در جمع داوران لیگ برتری حضور ندارد و امیر سامان سلطانی نیز بازی چوکای تالش و خیبر خرم آباد در چارچوب لیگ یک را سوت می‌زند.

دیدگاه‌ها