کد خبر : 1846514 | 12 مهر 1401 ساعت 15:19 | 2.8K بازدید | 3 دیدگاه

برای بالا ماندن باید ذوب‌آهن را شکست بدهیم

بیگی: مطهری در نساجی رفاقت و همدلی ایجاد کرد

مدافع راست نساجی معتقد است تیمش شرایط خوبی دارد و به دنبال کسب رتبه ای مطلوب در لیگ برتر هستند.

بیگی: مطهری در نساجی رفاقت و همدلی ایجاد کرد

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران بعد از برد پرگل و دلچسبی که مقابل نفت مسجدسلیمان به دست آورد، حالا با روحیه ای بهتر به کار خود ادامه می‌دهد. یکی از بازیکنان فیکس و تاثیرگذار نساجی در این فصل سعید غلامعلی بیگی است که با نظر حمید مطهری در پست مدافع راست این تیم به میدان می‌رود.

غلامعلی‌بیگی در گفت و گو با خبرنگار ما درباره برد هفته پیش نساجی مقابل نفت مسجدسلیمان بیان کرد: بازی خیلی خوبی با نفت داشتیم. با توجه به اینکه هفته قبل به استقلال باخته بودیم، باید تمام توان خود را می‌گذاشتیم. در تعطیلی لیگ برتر توانستیم با تدابیر کادرفنی روی نقاط ضعف و قوت خود کار کنیم . خداراشکر بازی با نفت مسجدسلیمان را خوب شروع کردیم و در ادامه تاکتیک های خود را دیکته کردیم و در نهایت یک برد خوب برایمان به ثبت رسید. امیدوارم این روند برای ما تداوم داشته باشد.

مدافع نساجی درباره جایگاه نساجی در جدول و اینکه آیا می‌توانند در بالای جدول باقی بمانند، گفت: جایگاه ما برگرفته از تلاشی است که انجام می‌دهیم. بازی به بازی جلو می‌رویم و باید بتوانیم در هر بازی بهترین عملکرد را به جا بگذاریم و دنبال 3 امتیاز باشیم. انشاالله امسال بتوانیم رتبه ای در خور شان مردم قائمشهر و هواداران و تیم بزرگ نساجی به دست بیاوریم. انشاالله این موفقیت‌ها برای ما تداوم داشته باشد.

او با اشاره به نقش حمید مطهری در عملکرد نساجی تاکید کرد: آقای مطهری شرایط خوبی را برای تیم ما فراهم کرده است. او از لحاظ فنی تغییرات مثبت زیادی ایجاد کرد و با رفتار درست صمیمیت و رفاقت و همدلی را در تیم ما جا انداخت. آمار و ارقام نیز همه چیز را درباره تیم ما و عملکردش نشان می‌دهد. جا دارد از آقای مطهری و کادرفنی شان تشکر کنیم که اینقدر زحمت می‌کشند. ما بازیکنان نیز سعی می‌کنیم به خوبی دستورات ایشان را اجرا کنیم تا منجر به موفقیت شود.

غلامعلی‌بیگی درباره دیدار با ذوب‌آهن در هفته پیش‌روی لیگ برتر گفت:‌ بازی سختی با ذوب‌آهن داریم. ما و ذوب‌آهن در جدول رده‌بندی هم‌امتیاز هستیم و به همین خاطر 3 امتیاز این مسابقه بسیار اهمیت دارد. تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در بالای جدول بمانیم و به همین خاطر برای برد مقابل ذوب‌آهن باید به میدان برویم. ذوب‌آهن تیم خوبی است و کادرفنی خوبی دارد اما امیدوارم به هدف اصلی مان که همان پیروزی است دست پیدا کنیم.

دیدگاه‌ها