کد خبر : 1846515 | 12 مهر 1401 ساعت 15:22 | 11.6K بازدید | 10 دیدگاه

مارادونا - کرویف؛ تماشاگران چمپیونزلیگ در بهشت!

باشگاه آژاکس با انتشار یک طرح کارتونی به استقبال دیدار امشب مقابل ناپولی رفته است.

مارادونا - کرویف؛ تماشاگران چمپیونزلیگ در بهشت!

به گزارش "ورزش سه"  امشب در سومین دور مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا آژاکس آمستردام در خانه میزبان ناپولی ایتالیا است. تیم‌های دوم و اول گروه A چمپیونزلیگ درحالی امشب به مصاف یکدیگر می‌روند که دو تن از برترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان را به عنوان اسطوره همیشگی باشگاه‌هایشان می‌بینند؛ دیگو آرماندو مارادونا و یوهان کرویف. فوق‌ستاره‌های قرن بیستم فوتبال جهان که هرکدام از آنها تاثیر شگرفی در تاریخ فوتبال برجا گذاشته‌اند.
حالا باشگاه آژاکس در حساب رسمی خودش در صفحات اجتماعی با انتشار طرحی کارتونی از این دو ابرستاره تاریخ فوتبال، به نوعی به آنها ادای دین کرده است. در تصویر دو اسطوره بزرگ هر دو باشگاه، یوهان کرویف و دیگو آرماندو مارادونا را می بینید که روی مبل بین ابرهای آسمان نشسته اند تا شاهد یکی از جذاب ترین بازی های روز سه شنبه باشند و هر کدام پیراهن تیم تاریخی خود را بر تن کرده اند.
یوهان کرویف به عنوان یکی از برترین بازیکنان اروپایی تاریخ فوتبال، سه فصل متوالی با آژاکس به قهرمانی در اروپا دست پیدا کرد و سه بار پیاپی هم به عنوان برترین بازیکن سال جهان برنده توپ طلا شد. در طرف دیگر دیگو مارادونا تاریخ باشگاه ناپولی را به قبل و بعد از خودش تقسیم کرد و با دو قهرمانی در سری آ و یک قهرمانی در جام یوفا با این تیم بزرگترین افتخارات این باشگاه را رقم زده است.
دو چهره فراموش‌نشدنی تاریخ فوتبال که هم‌گروهی آژاکس و ناپولی در قرعه‌کشی هم باعث یادآوری آنها در کنار هم شده بود برترین بازیکنان دوران بازی خودشان به شمار می‌رفتند و شاید بتوان با قاطعیت گفت تاریخ دو باشگاه دیگر بازیکنانی با این کیفیت در ترکیب خودشان ندیده‌اند.
این دیدار از ساعت 22:30 به وقت تهران آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها