کد خبر : 1846517 | 12 مهر 1401 ساعت 15:38 | 98.4K بازدید | 8 دیدگاه

تیم ما 15 امتیاز دارد و صدرنشین است

صادقی: کارتان اصلا قشنگ نبود آقای کریمی!

مربی تیم فوتبال مس رفسنجان انتقاداتی را نسبت به رفتار فیروز کریمی وارد کرد.

صادقی: کارتان اصلا قشنگ نبود آقای کریمی!

به گزارش “ورزش سه” ابراهیم صادقی، مربی مس رفسنجان در خصوص بازی این هفته تیمش با صنعت نفت آبادان گفت: بازی خیلی خوبی بود و مسابقه را خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم و بعد از گل هم آن‌ها را تحت فشار قرار دادیم. متاسفانه با گل آفساید بازی را مساوی کردیم و ۳ امتیازی که حقمان بود؛ از دست دادیم اما معتقدم می‌توانستیم به برتری هم برسیم و برنده بازی باشیم. در مجموع با توجه به شرایط آب و هوایی آبادان، سیاست ما این بود در دقایقی از بازی توپ را در اختیار صنعت نفت قرار دهیم تا انرژی تیم را نگه داریم.

صادقی در ادامه گفت: حتی بعد از گل تساوی موقعیت‌های خوب گلزنی داشتیم. دوستان معتقد بودند ما یک امتیاز برداشتیم و فرار کردیم اما این تیم ما بود که در دقایق پایانی مسابقه دو موقعیت مسلم گلزنی هم داشت که با بی دقتی و بدشانسی از دست داد تا ما برنده بازی نباشیم. با همه این‌ها به نظرم موضوعی که باید در مورد آن صحبت کنیم، بحث داوری است. تمام کارشناسان داوری در تمام برنامه‌های تلویزیونی بدون حتی یک نظر مخالف، معتقد بودند گلی که ما خوردیم آفساید بوده است. حتی آقای فنایی عزیز که از پیشکسوتان و بزرگان داوری ما هستند در برنامه شب‌های فوتبالی بعد از دیدن صحنه گل آفساید نفت، گفتند می‌خواهند به واسطه این اشتباه فاجعه‌بار داوری سرشان را به میز بکوبند! ما چندین هفته از داوری ضربه خوردیم و اگر حق ما را می‌دادند و 6 امتیازی که به واسطه اشتباهات داوری در بازی مقابل نساجی، گل‌گهر و صنعت نفت از دست دادیم را داشتیم، الان با ۱۵ امتیاز در صدر جدول بودیم.

مربی تیم فوتبال مس رفسنجان ادامه داد: این برای ما اذیت کننده است. تیمی هستیم که سومین سال حضورمان در لیگ است و با انجام بازی‌های خوب می‌توانستیم به صدر جدول برسیم اما با این اشتباهات نمی‌شود و این ما را اذیت می‌کند.

صادقی در پایان ضمن انتقاد از رفتار فیروز کریمی در نشست خبری پس از بازی و لحن تمسخرآمیز سرمربی صنعت نفت گفت: از همه این مسائل بدتر این است که مربی‌ای که با تجربه است و همه ما به او احترام می‌گذاریم، در کنفرانس مطبوعاتی خود این موضوع را به شوخی می‌گیرد. کادر فنی ما و در راس آن آقای ربیعی، همیشه در پایان هر مسابقه قبل از حضور در کنفرانس خبری صحنه‌های مشکوک داوری را در رختکن می‌بینند و بعد اظهار نظر می‌کنند. از دور هیچ کس نمی‌تواند اظهار نظر کند اما وقتی صحنه را می‌بینیم، می‌توانیم حرف بزنیم. متاسفانه آقای کریمی در صحبت‌هایشان اعتراض سرمربی ما به آفساید بودن گل نفت را به سخره گرفتند که اصلا قشنگ نبود. این نباید باب شود که مربی‌ها با این لحن در مورد هم صحبت کنند. وقتی احترام وجود دارد، این احترام باید متقابل باشد. آن هم در مواجهه با مربی ای مثل محمد ربیعی که اخلاق حرفه ای و برخورد دوستانه و محترمانه با تمام مربیان لیگ برتر دارد.

صادقی در پایان گفت: از نظر فنی تیم بسیار خوبی داریم و عملکرد تیم ما مثبت بوده و اگر اشتباهات داوری نبود ما الان صدر جدول بودیم. امیدوارم داوران ما عملکرد بهتری داشته باشند و هیچ تیمی ضرر نکند تا تیمی که حقش است و نمایش بهتری ارائه می‌کند نتیجه دلخواه بگیرد.

دیدگاه‌ها