کد خبر : 1846518 | 12 مهر 1401 ساعت 15:40 | 46.5K بازدید | 24 دیدگاه

مدرکی که باشگاه گل‌گهر منتشر کرد

تصاویر جدید از درگیری ساپینتو و الهویی(عکس+ویدئو)

باشگاه گل‌گهر با انتشار تصاویر و ویدیویی اختصاصی، مدعی است که ساپینتو با کوبیدن به سینه الهویی، دستیار قلعه‌نویی را هل می‌دهد.

تصاویر جدید از درگیری ساپینتو و الهویی(عکس+ویدئو)

به گزارش "ورزش سه"، پس از اتفاقات دیدار حساس سیرجان و درگیری نیمکت های 2 تیم، همچنان مربیان و مدیران استقلال و گل گهر در حال انجام مصاحبه های مختلف درباره علت درگیری میان ساپینتو و سعید الهویی هستند و امروز ابعاد جدیدی از حواشی پیرامون این بازی منتشر شد.

سعید الهویی هم در جریان بازی و هم روزهای اخیر مدعی شده بود که ساپینتو با زبان پرتغالی به آنها فحاشی کرده و از آنجایی که مربی گل گهر به زبان پرتغالی آشناست، متوجه کلمات به کار برده شده از سوی سرمربی استقلال شده است. مسئله ای که از سوی آبی ها رد شد و باید دید کمیته انضباطی درخصوص این مسابقه جنجالی چه رأیی را صادر خواهد کرد.

ساعتی پیش بود که حیدر افسری سرپرست گل گهر در گفت‌وگویی، مدعی شد که این درگیری ها از سمت ساپینتو آغاز شده و به همین منظور، ویدیویی را در صفحه رسمی باشگاه منتشر خواهند کرد.

ویدئو: 261424

این تصاویری است که رسانه رسمی باشگاه گل گهر با تیتر "واقعیت در دیدن است نه شنیدن" منتشر کرده است. آنها در توضیحات این تصاویر نوشته اند:

آنچه فریم به فریم اتفاقات بعد از پنالتی استقلال نشان می‌دهد ثابت می‌کند بعد از اعلام پنالتی ابتدا بازیکنان و نیمکت استقلال به سمت کمک داور حرکت می‌کنند و بعد از مدتی مربیان گل‌گهر برای آرام کردن بازیکنان و صحبت با داور وارد صحنه شدند. حتی حسین حسینی دروازه‌بان استقلال هم زودتر از نیمکت گل‌گهر برای آرام کردن نیمکت و بازیکنان استقلال وارد صحنه شد.

همانطور که در یکی از فریم‌ها مشخص است سرمربی محترم باشگاه استقلال یک از اولین کسانی است که به کمک داور نزدیک می‌شود و به حالت پرخاشگرانه با او صحبت می‌کند.

1750139
1750140
1750141
1750142
1750143
1750144

علاوه بر این تصاویر و در فایل ویدیویی که سیرجانی ها منتشر کرده اند، الهویی در حال صحبت با یکی از استقلالی هاست که در تصویر مشخص نیست ولی طبق ادعای رسانه رسمی گل گهر، او ساپینتو است که دستیار قلعه نویی را هل می دهد. در توضیحات این ویدیو آمده است:

در تصویر ویدئویی هم کاملا واضح است که آقای ساپینتو با ضربه‌ای محکم به سینه آقای سعید الهویی می‌کوبد.

این تصاویر جهت روشن کردن افکار عمومی منتشر می‌شود تا برخی افراد واقعیت را شکل دیگری نشان ندهند.

1750145
1750146

دیدگاه‌ها