کد خبر : 1846519 | 12 مهر 1401 ساعت 15:55 | 84K بازدید | 24 دیدگاه

خشم ریو فردیناند؛

با بهترین هافبک دفاعی دنیا مثل زباله رفتار می‌شود

ریو فردیناند معتقد است که کاسمیرو نیازی به اثبات خودش ندارد و باید در ترکیب ثابت یونایتد باشد. او می گوید که با ستاره برزیلی در یونایتد به بدترین شکل رفتار می شود.

با بهترین هافبک دفاعی دنیا مثل زباله رفتار می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد روز یکشنبه در حالی با نتیجه 3-6 برابر منچسترسیتی شکست خورد که کاسمیرو باز هم در ترکیب اصلی این تیم قرار نداشت. این بازیکن از زمان پیوستن به منچستریونایتد با قراردادی به ارزش 70 میلیون پوند در پنجره نقل و انتقالات تابستان امسال تا به حال تنها در یک بازی در لیگ اروپا در ترکیب اصلی به میدان رفته و در سایر دیدارها روی نیمکت قرار داشته است. 
او در دربی نیز در حالی که 31 دقیقه تا پایان بازی فرصت باقی مانده بود جانشین اسکات مک تومینای شد و ریو فردیناند معتقد است که اریک تن‌هاخ موفق نشده است با او به درستی رفتار کند. 

1750116

کاپیتان سابق منچستریونایتد، شب گذشته در برنامه ویژه کانال یوتیوب خود که جوئل بِیا و استفان هاوسون را نیز به عنوان میهمان داشت، در مورد نیمکت‌نشینی کاسمیرو گفت:« شما معتقدید کاسمیرو نتوانسته کیفیت لازم را نشان دهد؟ بهتر است ساکت باشید و حرف احمقانه نزنید. کاسمیرو بهترین بازیکن فینال لیگ قهرمانان بود و در کارنامه او پنج قهرمانی چمپیونزلیگ به چشم می خورد. او در رئال یک ستون بود ولی اینجا با او مثل یک زباله رفتار می شود. کاسمیرو در رئال عادت داشت توپ‌ها را بگیرد و سپس پنج گزینه برای تصمیم‌گیری خود داشت. او می توانست به تونی کروس، لوکا مودریچ یا کریم بنزما پاس بدهد ولی در یونایتد او به جلو نگاه می کند ولی گزینه درستی پیدا نمی کند.»

1745152

وقتی هاوسون در پاسخ گفت که شاید کاسمیرو در تمرینات نتوانسته تن‌هاخ را متقاعد کند، فردیناند عصبانی‌تر شد و گفت:« یعنی می خواهید به من بگویید، بازیکنی که برایش 70 میلیون یورو هزینه شده و در پست خودش یکی از بهترین های دنیاست، باید در تمرینات خودش را ثابت کند؟ این حرف واقعا احمقانه است. کاسمیرو از نظر من بهترین هافبک دفاعی دنیاست و بدون هیچ حرف و حدیثی باید در ترکیب ثابت یونایتد باشد. او نیاز ندارد خودش را به کسی ثابت کند.»

دیدگاه‌ها