کد خبر : 1846525 | 12 مهر 1401 ساعت 16:23 | 14.2K بازدید | 10 دیدگاه

او بعد از جام‌ ملت‌ها داور استرالیا می‌شود

فغانی قصد خداحافظی از میادین بین‌المللی ندارد

علیرضا فغانی قصدی برای خداحافظی از میادین بین‌المللی فوتبال ندارد و احتمالا از سال آینده به لیست الیت استرالیا اضافه می‌شود.

فغانی قصد خداحافظی از میادین بین‌المللی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از حذف نام علیرضا فغانی از لیست داوران بین‌المللی فوتبال ایران و گرفتن سهمیه حضور در جام ملت‌های آسیا از این داور برجسته، شایعاتی درباره خداحافظی او از میادین بین‌المللی به وجود آمد.

چند روز قبل خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران گفته بود که فغانی بعد از جام جهانی می‌تواند به عنوان ناظر بین‌المللی داوران در مسابقات شرکت کند و این به معنای خداحافظی او از عرصه داوری بین‌المللی بود. البته فغانی چنین قصدی ندارد و دوست دارد تا زمانی که از نظر جسمانی شرایط خوبی دارد؛ در زمین فوتبال قضاوت کند.

فغانی که به خاطر اطلاع دیرهنگام کمیته داوران نتوانست با مسئولان فوتبال استرالیا نیز رایزنی کند و نامش در لیست الیت این کشور قرار بگیرد، حالا برای ماندن در جمع داوران برجسته دنیا در تلاش است.

اگر مشکل خاصی پیش نیاید این داور بعد از جام ملت های آسیا 2023 در لیست سال آینده فدراسیون فوتبال استرالیا قرار می‌گیرد تا در تورنمنت های بعدی بین‌المللی بتواند قضاوت کند. با این شرایط فغانی اگر نامش در لیست فدراسیون استرالیا قرار بگیرد، می‌تواند از ابتدای سال 2024 بار دیگر در عرصه بین‌المللی قضاوت کند.

دیدگاه‌ها