کد خبر : 1846529 | 12 مهر 1401 ساعت 16:32 | 2.1K بازدید | 1 دیدگاه

فقط به دورتموند فکر می‌کنم

لوپتگی: حرفی در مورد شایعات اخراجم از سویا ندارم

جولن لوپتگی امروز در نشست خبری بازی با دورتموند، حاضر نشد در مورد شایعات اخراجش از سویا صحبت کند.

لوپتگی: حرفی در مورد شایعات اخراجم از سویا ندارم

به گزارش "ورزش سه"، شنبه گذشته سویا در زمین خود برابر اتلتیکو مادرید با دو گل شکست خورد تا شرایط این تیم بحرانی تر از قبل شود. تیم تحت هدایت جولن لوپتگی پس از انجام هفت بازی در لالیگا تنها پنج امتیاز دارد و در رده شانزدهم قرار گرفته است. سویا تا به اینجای فصل چهار بار باخته، در حالی که فصل قبل در 38 هفته چهار بار شکست خورده بود. 

1750173

در ابتدای فصل بدبین‌ترین هوادار سویا نیز تصور نمی کرد که تیم محبوبش پس از هفت هفته چنین جایگاهی در جدول لالیگا داشته باشد. سویا در لیگ قهرمانان نیز از دو بازی تنها یک امتیاز گرفته است. طبق ادعای مارکا، با کسب این نتایج اخراج لوپتگی هم قطعی شده و فردا آخرین حضور او روی نیمکت سویاست. گفته می شود این باشگاه با خورخه سامپائولی به توافق نهایی رسیده است.

1750172

لوپتگی که در نشست خبری بازی برابر دورتموند شرکت کرده بود، در واکنش به اتفاقات روزها و هفته های اخیر گفت:«این آخرین حضور من روی نیمکت سویاست؟ به احترام مسئولیتی که در سویا دارم، نمی خواهم در مورد اتفاقات و حواشی اخیر حرف بزنم. در زمان خودش به این مسائل اشاره خواهم کرد ولی الان ترجیح می دهم در مورد بازی فردا حرف بزنم. تاکنون 169 بار روی نیمکت سویا به عنوان مربی حضور داشته ام و این در باشگاهی مثل سویا اتفاقی نیست. حتما کارم را خوب انجام داده ام. فردا هم هدف‌مان خوشحال کردن هواداران است و اینکه در سطحی بالا بازی کنیم.»

لوپتگی ادامه داد:«فردا یک بازی حساس لیگ قهرمانان را پیش رو داریم. این بازی یک جنگ است و هیچ بهانه و توجیهی برای ناکامی نداریم. از تیم انتظار دارم با شخصیت و با اعتماد به نفس بالا بازی کند. این مسئولیتی است که بر عهده ما گذاشته شده و باید همه توان‌مان را در میدان بگذاریم. از روز اولی که به باشگاه سویا آمدم، چنین عقیده‌ای داشتم. واضح است که در شرایط خوبی نیستیم ولی همه می خواهیم که این وضعیت را تغییر دهیم و برایش سخت تلاش کرده‌ایم.»

گفته می شود بین لوپتگی و مدیران باشگاه در نقل و انتقالات تابستانی اختلاف نظر وجود داشت و همین اختلافات باعث نتایج بد تیم شده‌اند. لوپتگی در این رابطه گفت:«گفتم که در این مورد حرفی برای گفتن ندارم و تمرکزم فقط روی بازی فرداست. فصل قبل بسیار تلاش کردیم تا سهمیه بگیریم و حالا باید تلاش کنیم راهی دور بعد شویم. همه در این زمینه مسئول هستیم و کاری به حواشی و شایعات ندارم.»

دیدگاه‌ها