کد خبر : 1846531 | 12 مهر 1401 ساعت 16:44 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

سامپائولی آماده سفر به سویا و جانشینی لوپتگی

به نظر می رسد که خورخه سامپائولی به زودی به عنوان سرمربی جدید سویا انتخاب خواهد شد.

سامپائولی آماده سفر به سویا و جانشینی لوپتگی

به گزارش "ورزش سه"، نتیجه جلسه هیئت رئیسه روز گذشته باشگاه سویا این بود که جولن لوپتگی فعلا در سمت خود ابقا شود. بخش مبهم یا غیرقابل درک موضوع این است که حتی اگر سویا بتواند مقابل دورتموند پیروز شود، ممکن است او اخراج شود زیرا سامپائولی قصد دارد روز پنجشنبه به اندلس برود.

مذاکرات با سامپائولی تقریباً به یک ماه پیش بر می گردد؛ زمانی که قبل از بازی با اسپانیول اولین تماس با او برقرار شد. در طول تعطیلات، گفت‌وگوهای جدیدی انجام شد. از جمله با رئیس، تا په په کاسترو سامپائولی را متقاعد کند که هدایت سویا را بر عهده بگیرد.

قرارداد سامپائولی دو فصل خواهد بود. او مانند همه مربیان به دنبال این خواهد بود که تیم ایده آل خود را بسازد و سویا را از وضعیت به وجود آمده خارج کند. با این حال می توان گفت که سویا پیچیده ترین راه حل را برای پایان دادن به نتایج خود انتخاب کرده چرا که در اسپانیا این باور وجود دارد که حضور سامپائولی روی نیمکت این تیم یک ریسک خواهد بود.

گفتنی است سویا در حال حاضر اصلا وضعیت خوبی را تجربه نمی کند و بعد از گذشت هفت هفته از لالیگا تنها با ۴ امتیاز در رده هفدهم قرار گرفته است. آن ها همچنین در لیگ قهرمانان اروپا نیز در قعر جدول گروه خود جای گرفته اند.

دیدگاه‌ها