کد خبر : 1846793 | 14 مهر 1401 ساعت 14:12 | 31.1K بازدید | 1 دیدگاه

سرمربی اخراجی سویا تحمل بی‌کاری را ندارد

به نظر می رسد که ولورهمپتون مقصد بعدی خولن لوپتگی بعد از اخراج از سویا خواهد بود.

سرمربی اخراجی سویا تحمل بی‌کاری را ندارد

به گزارش "ورزش سه"، خولن لوپتگی دیگر سرمربی سویا نیست؛ این باشگاه اسپانیایی کمتر از یک ساعت پس از شکست مقابل بروسیا دورتموند در ورزشگاه خود در لیگ قهرمانان اروپا این موضوع را رسماً اعلام کرد.

سویا دیشب با نتیجه 4 بر 1 شکست خورد، در حالی که باخت 3-0 در پایان نیمه اول فاجعه بار بود. رافائل گریرو، جود بلینگهام، کریم آدیمی و جولیان برانت برای تیم آلمانی و یوسف ان‌نیسیری برای میزبان گلزنی کردند.

لوپتگی پس از بازی گفت: "در حال حاضر هنوز سرمربی سویا هستم، اما از بازیکنان خداحافظی کرده‌ام. من هیچ فکر منفی‌ای ندارم. اولین چیزی که احساس می کنم قدردانی از باشگاهی مانند سویا، از هواداران، ساکنان این شهر و بازیکنانی است که سه فصل فوق العاده را با آنها سپری کردم.

لوپتگی باید روی نیمکت تیم اندلسی جای خود را به خورخه سامپائولی بدهد. جالب اینجاست که حتی قبل از بازی، رسانه های انگلیسی اعلام کردند که لوپتگی محتمل ترین کاندیدای پست خالی سرمربیگری ولورهمپتون است. سران باشگاه لیگ برتری پس از شکست 2-0 خارج از خانه مقابل وستهام یونایتد، برونو لاگه پرتغالی را اخراج کردند. آن ها در این لحظه در رتبه هجدهم جدول هستند و باقی ماندن در این رده به معنای سقوط ولوز به دسته پایین‌تر فوتبال انگلیس خواهد بود.

لوپتگی از ژوئیه 2019 سرمربی سویا بود و این باشگاه اندلسی با هدایت او قهرمان لیگ اروپا 2020 شد و ولورهمپتون را در مرحله یک چهارم نهایی شکست داد. سویا در مسابقات لالیگا سه سال متوالی مقام چهارم را کسب کرد اما در فصل جدید بد شروع کرده و در هفت بازی تنها پنج امتیاز کسب کرد و در رده هفدهم یعنی یک امتیاز و یک پله بالاتر از منطقه سقوط قرار دارد.

دیدگاه‌ها