کد خبر : 1846532 | 12 مهر 1401 ساعت 16:52 | 34.5K بازدید | 4 دیدگاه

سرخیو گومز:

ارلینگ هالند بعد گل سوم یونایتد شاکی شد!

سرخیو گومز، مدافع اسپانیایی و 22 ساله منچسترسیتی، از برتری پرگل تیمش برابر منچستریونایتد خیلی خوشحال است.

ارلینگ هالند بعد گل سوم یونایتد شاکی شد!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی این هفته با ارائه نمایشی فوق العاده با نتیجه 3-6 از سد یونایتد گذشت و سرخیو گومز در نیمه دوم این دیدار عملکرد خوبی از خود ارائه داد. سیتیزن ها فردا شب در لیگ قهرمانان پذیرای کپنهاگن خواهد بود و سرخیو گومز در نشست خبری پیش از این دیدار تاکید کرد می خواهد چیزهای زیادی از پپ گواردیولا یاد بگیرد.

سرخیو گومز گفت: "من در شرایطی رویایی زندگی کرده و سعی می کنم به تیم کمک کنم. از اهمیت برد یکشنبه مقابل منچستریونایتد برای تیم و هواداران سیتی مطلع بوده و بابت کسب این نتیجه خوشحالم. حتی ارلینگ هالند وقتی که گل سوم را مقابل منچستریونایتد دریافت کردیم عصبانی شد، زیرا او خواهان گل های بیشتری بوده و دوست داشت کلین شیت کنیم. من اهل اینجا نیستم، اما به شهر و باشگاه منچسترسیتی علاقه زیادی دارم.

1750178

پپ گواردیولا از من می‌خواهد که بیشتر به سمت مرکز زمین بازی کرده، آماده باشم و به دیگر بازیکنان کمک کنم تا توپ را از دست ندهیم. تمرین کردن زیر نظر پپ گواردیولا برایم مانند یک رویا است. وقتی راهی آکادمی بارسلونا شدم، اولین سال‌های مربیگری پپ بود. من دوران موفقیت‌آمیز او را تماشا کردم و کار کردن با گواردیولا رویایی بود که به حقیقت پیوست.

چه وقتی حرف می زنیم و چه تمرین می کنیم، سعی می کنم از او یاد بگیرم. امیدوارم در سال های آینده بتوانم چیزهای بیشتری از گواردیولا بیاموزم. زمان بندی در این سطح و لحظه مناسب برای پاس دادن یا حرکت مهم است، اما شما این مهارت را هنگام بازی کردن یاد خواهید گرفت. من نیز به تدریج بهتر شده و خودم را با فلسفه تیم تطبیق می دهم. فراموش نکنید فصل گذشته اولین فصل و تجربه من به عنوان دفاع چپ بود."

دیدگاه‌ها