کد خبر : 1846543 | 12 مهر 1401 ساعت 17:51 | 84.6K بازدید | 6 دیدگاه

اندونزی با بی‌دقتی شکست خورد؛

صعود ژاپن به نیمه نهایی و بدشانسی مربی ایرانی

شاگردان محمد هاشم‌زاده در دیداری جذاب مقابل ژاپن شکست خوردند و نتوانستند به نیمه نهایی جام ملت‌ها برسند.

صعود ژاپن به نیمه نهایی و بدشانسی مربی ایرانی

به گزارش "ورزش سه"، در دومین مسابقه مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا، تیم‌های ملی اندونزی و ژاپن از ساعت ۱۴:۳۰ امروز در سالن سعد عبدالله کویت مقابل هم قرار گرفتند.

تیم ملی اندونزی که هدایت آن را محمد هاشم‌زاده بازیکن و مربی پیشین تیم ملی برعهده دارد و در مرحله گروهی پایین‌تر از شاگردان وحید شمسایی قرار گرفته و تیم دوم جدول گروه C شده بود، در جدال مقابل سامورایی‌ها نمایشی نزدیک و درخشان داشت، اما در نهایت نتوانست شگفتی‌ساز شود.

نیمه اول این مسابقه در حالی با تساوی پایان یافت که شاگردان هاشم‌زاده نمایش بهتری از ژاپن ارائه کردند و حتی یکبار تیرک دروازه این تیم را به لرزه درآوردند، اما حملات آنها در ثانیه ۲۵ نیمه دوم نتیجه داد و این تیم روی اشتباه بازیکنان ژاپن به گل اول دست پیدا کرد.

در ادامه ژاپن روی اشتباه دروازه‌بان اندونزی در دفع توپ، دو گل زد و پیش افتاد و در حالی که هاشم‌زاده در لحظات پایانی رو به بازی پاورپلی(استفاده از بازیکن به جای گلر) آورده بود، سامورایی‌ها از خالی بودن دروازه اندونزی استفاده کردند و توسط گلر خود به سومین گل دست یافتند.

در شرایطی که هفت ثانیه به پایان بازی مانده بود، اندونزی یکی از گل‌های خورده را جبران کرد، اما نتوانست شگفتی خود را تکمیل کند و در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد تا ژاپن به‌عنوان دومین تیم پس از تیم ملی ایران، به مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا صعود کند و منتظر برنده دیدار ازبکستان و کویت بماند.

دیدگاه‌ها