کد خبر : 1846555 | 12 مهر 1401 ساعت 18:41 | 49.2K بازدید | 5 دیدگاه

شرم آور است، زندگی من را نابود کردند

وینچنزو یاکوئینتا بعد از پشت سر گذاشتن یک دوران عجیب و غریب به طور کامل سبک زندگی خود را تغییر داده است.

شرم آور است، زندگی من را نابود کردند

به گزارش "ورزش سه"، وینچنزو یاکوئینتا اثری عمیق در فوتبال ایتالیا بر جای گذاشت. او برای پادوآ، یوونتوس، اودینزه و تیم لیگ پایین تر رجیولو بازی کرد، جایی که در سال 1997 کار خود را آغاز کرد. او در سال 2006 با ایتالیا قهرمان جهان شد.

یاکوئینتا یک دوران حرفه‌ای عالی داشت، اما پس از آن زندگی او به سراشیبی رفت. او در سال 2013 به دوران بازیگری خود پایان داد و پس از آن دچار مشکلات مختلفی شد. از جمله اینکه او به دلیل داشتن سلاح غیرقانونی محکوم شد، بنابراین دو سال را در زندان گذراند. خوشبختانه او از اتهام جدی کمک به مافیای Ndrangheti ایتالیا در تجارت آنها تبرئه شد.

یاکوئینتا در جلسه محاکمه گفت: "من آدم مشهوری هستم. آن موقع تپانچه ها را برای آینده خریدم تا در زمان بازنشستگی از فوتبال آنها را داشته باشم... دوست داشتم وقتی وقت آزاد داشتم به میدان تیر بروم."

بازیکن سابق تیم ملی ایتالیا بعد از آن مدعی شد که دادستانی زندگی او را تباه کرده است. "این مایه شرمساری است. آنها زندگی مرا خراب کردند و من سالهاست که مثل یک سگ عذاب می کشم. نه تنها من، بلکه خانواده ام هم همینطور؛ در حالی که هیچ کدام از ما هیچ اشتباهی نکرده ایم. خانواده ما حتی نمی دانند مافیا چیست."

او پس از گذراندن دوران زندان، سبک زندگی خود را به کلی تغییر داد. او به خانواده اش روی آورد که از تعطیلات و معاشرت با آنها لذت می برد. او علاوه بر سبک، سیمای خود را نیز تغییر داد؛ ریش گذاشت و مدل موهایش را تغییر داد، بنابراین امروز غیرقابل تشخیص به نظر می رسد.

1750220

دیدگاه‌ها